کد خبر: ۱۵۹۶۵
اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:

برگزاری انتخابات شورای هیئات و مداحان بانوان استان

اولین دوره انتخابات هئیت رئیسه شورای هیئات و مداحان بانوان استان سمنان برگزار شد.
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت الاسلام قنبری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و سایر اعضا، اولین دوره انتخابات هئیت رئیسه شورای هیئات و مداحان بانوان استان سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام قنبری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در این جلسه با بیام اینکه بانوان همیشه در طول تاریخ اثرگذار بوده اند گفت: نقش شما بانوان در شکل دهی درست فرهنگی جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار چشمگیر است.

وی افزود: بانوان مداح نقش روایتگری و جهاد تبیین در هیئات را داشته و پرچمدار جهت دهی و تبیین در جامعه هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه مداحان در هیئات می توانند جریان ساز باشند اظهار داشت: ظرفیت های بسیاری در حوزه هیئات بانوان بوده و نیاز است شورا هیئات بانوان و مداحان با شناخت این ظرفیت ها جهت دهی درستی به آنها دهند.

وی تصریح کرد: لازم است جلسات شورا هیئات و مداحی بانوان با نظم برگزار شود و تداوم در انجام فعالیت های شورا بسیار حائز اهمیت است.

در این جلسه اعضا مهمترین پیشنهادات و راهکارهای رفع مشکلات حوزه مداحی و هیئات بانوان را بیان کردند.

در پایان این جلسه با رای گیری از همه ی اعضا، خانم فردی به عنوان ریاست شورا هیئات و مداحی بانوان، خانم قندهاری به عنوان نایب رئیس شورا و خانم حیدری به عنوان دبیر شورای هیئات و مداحی بانوان استان سمنان انتخاب شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار