کد خبر: ۱۵۹۷۳
حجت الاسلام گروسی:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان نظام را مایوس می‌کنند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مردم نهاوند با شرکت در انتخابات رئیس جمهوری ضمن تجدید عهد با مقام معظم رهبری دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام و مایوس می‌نمایند.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴

مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان نظام را مایوس می‌کنندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی در گفتگو با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در شهرستان نهاوند گفت: مردم نهاوند با شرکت در انتخابات رئیس جمهوری ضمن تجدید عهد با مقام معظم رهبری  دشمنان انقلاب اسلامی را  ناکام و مایوس می‌کند.

وی افزود: مردم باید آگاهانه پای صندوق‌های رأی بروند و انتخاب کنند. انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است؛ مؤثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمان‌ها و خواست‌ها و مطلوبِ خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه اظهارداشت: انتخابات بعنوان مهمترین مؤلفه مردم سالاری دینی، از برجسته‌ترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول ۴۵ سال گذشته به صورت مستمر و بی وقفه مشارکت آحاد مردم در سرنوشت سیاسی کشور را به منصه ظهور در آورده و هر دوره مؤثرتر از گذشته، دشمنان را از همه دسیسه‌ها و خدعه هاشان ناامیدتر کرده است.  

حجت الاسلام گروسی با برشمردن اهداف برگزاری انتخابات در کشور خاطرنشان کرد: انتخابات همانا صحنه باشکوهی از تجلی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در تحقق نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور و بزرگترین سرمایه نظام مقدس اسلامی است و بدون تردید حماسه‌ای که با حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد، تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه‌های ملی و بین المللی بوده، هست و خواهد بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ختمه تاکید کرد: اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات در همه شقوق اعم از نظارت و اجرا و اعضای فعال در ستاد‌های شهرستانی، رسانه‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی، مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند به ویژه جوانان این دیار که هر کدام در پرشورتر کردن فضای انتخاباتی نقشی مهم ایفا نموده و می‌نمایند، از همه هیئات مذهبی و تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگ دینی دعوت می‌کنم با حضور گسترده و پرنشاط خویش، برگ زرین و پرافتخار دیگری بر افتخارات این شهرستان در سطح استان بیفزایند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار