کد خبر: ۱۵۹۷۷
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
دانلود همه تصاویر
توسط مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان؛

کتابچه «برای رییسی عزیز» منتشر شد

کتابچه برای رئیسی عزیز مجموعه نگاشته‌های اهالی قلم خوزستان برای شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی و یاران همراه وی است که به همت مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان تنظیم و گردآوردی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بعد از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعابیری منحصر به فرد دربارهٔ رئیس‌جمهور فقید استفاده کرد که تاکنون سابقه نداشته است. ایشان از وی به عنوان “عالم مجاهد”، “فداکار”، “با کفایت”، جدی، یکی از بهترین‌ها زیر این آسمان، شخصیت برجسته، برادر بسیار خوب، رییس‌جمهور جامع الاطراف و “خادم الرضا (ع)” یاد کرد. ایشان همواره از عملکرد این خادم مردمی و پرتلاش ابراز رضایت و خشنودی کرده‌اند. در بخشی از بیانیه رهبری آمده است: «این حادثه‌ی ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یک‌سره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد. رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت.» 
علی سواری گرداورنده این کتابچه درباره این کتاب عنوان کرد: در این دفتر می‌خواهیم بخشی از این ویژگی‌ها را با نگاه به استان خودمان واکاوی کنیم و صفات خوب رئیس‌جمهور فقید را با هم تمرین کنیم. این کتابچه می‌تواند به درک بهتر از شخصیت و عملکرد ایشان کمک کند. تا تعابیر رهبری درباره این شخصیت ارزشمند بیشتر درک و فهم شوند.

https://eitaa.com/khznehzat/6539 برای دانلود کتابچه روی لینک کلیک کنید

ارسال نظر