کد خبر: ۱۵۹۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

پویش چله خدمت در کردستان راه اندازی شد

حجت الاسلام رازیانی گفت: پویش چله خدمت به نیابت از شهدای خدمت در استان کردستان راه اندازی شد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: پویش چله خدمت به نیابت از شهدای خدمت در استان راه اندازی شده و براساس این پویش هرکس با هر مهارت و تخصصی می تواند در این پویش ملی نذر خدمت تا چهلم شهدای خدمت  شرکت کند.

وی با اشاره به خدمات اجتماعی این پویش بیان کرد: برگزاری کلاس های تقویتی توسط معلمین و دانش آموزان برتر، تقدیم جزوات و کتب آموزشی سال های قبل به افرادی که نیاز دارند، دوخت چادر رایگان، برپایی مواکب در محلات و مساجد شب های جمعه، اهداء خون از جمله خدمات اجتماعی این پویش محسوب می شود.

وی به خدمات اقتصادی پویش چله خدمت اشاره کرد و یادآور شد: قربانی گوسفند و اهداء گوشت به نیازمندان، کنارگذاشتن صدقات روزانه برای کمک به نیازمندان ، راه اندازی دیوار مهربانی،  اهداء چادرهای نو رنگی به مساجد، کمک رسانی در تدارک سیسمونی و جهیزیه ساده با همراهی خیرین و مساجد محله، صرفه جویی در مصرف آب و برق  نیز از جمله این خدمات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان برپایی محافل قرآنی در مساجد، ختم صلوات های گروهی، قرائت روزانه زیارتنامه یا سایر ادعیه، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم نیز از جمله خدمات قرآنی و معرفتی پویش چله خدمت در استان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام رازیانی خدمات بهداشتی و پزشکی پویش را شامل مشاوره رایگان فرزندآوری توسط کارشناسان بهداشت، برپایی. میز خدمت پزشکان عمومی در مراکز عمومی مانندکنترل‌ قد و وزن و فشارخون، خرید نسخه درمانی سالمندان همسایگان و نزدیکان، همراهی با بیماران جهت مراجعه به پزشک درصورت نداشتن مراقب و همراه و عیادت و دلجویی از بیمارانی که ماه ها بستری شده اند با تیم شبکه محلی مسجدو غیره اعلام کرد.

وی اضافه کرد: مردم میتوانند خدمت جهادی را روایت کنند وآثار خود را در قالب گزارش و مصاحبه های مردمی، متن، کلیپ ، پوستر و شعر به نشانی @BanovanKurdistanدر پیام رسان ایتا ارسال نمایید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار