کد خبر: ۱۶۰۰۳
در جلسه برنامه ریزی جشن های غدیر در شاهرود مطرح شد:

افزایش همکاری و برنامه ریزی در راستای برگزاری جشن‌های قربان تا غدیر

برنامه ریزی برگزاری گردهمایی شبکه هیئات مذهبی استان و برپایی جشن‌های قربان تا غدیر در شاهرود انجام شد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه برنامه ریزی برگزاری جشن‌های قربان تا غدیر در شهرستان شاهرود با حضور حجت الاسلام دکتر عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط در دفتر حجت الاسلام امینی امام جمعه شهر شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه برنامه ریزی‌ها در سه محور برای برگزاری مراسمات قربان تا غدیر در مجموعه تبلیغات اسلامی استان انجام شده است گفت: محور اول روز عرفه و عید قربان بوده که در تلاش برای برنامه ریزی و انجام اقداماتی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها هستیم.

 وی افزود: موضوع دوم گردهمایی بزرگ شبکه هیئات مذهبی استان با حضور ۶۰۰ نفر از دست اندکاران بوده که روز ۲۹ خرداد ماه در شاهرود این مراسم برگزار می‌گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی بیشتر هیئات با این شبکه گسترده و توانمند سازی در قالب کارگاه‌های آموزشی و آشنایی با ظرفیت‌های مختلف هیئات در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

حجت الاسلام دکتر عبداللهی با بیان اینکه موضوع سوم نیز دهه ولایت و جشن کیلومتری غدیر خواهد بود اظهار داشت: دغدغه ما مردمی سازی این جشن‌ها و برنامه‌ها بوده، چون هر کجا مردم وارد عمل شدند کار موفق بوده و تنها نیاز است این برنامه مدیریت گردد.

وی افزود: پیشنهاد ما تشکیل ستادی متشکل از همه دستگاه‌های ذیربط جهت همکاری و هم افزایی به منظور برگزاری مراسمات این ایام بوده که این مهم در تسهیل و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن بسیار اثر گذار خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار