کد خبر: ۱۶۰۲۴
با حضور اعضای مجمع هیئات و مداحان شهرستان؛

نخستین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان گناوه برگزار شد

اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان گناوه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

نخستین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان گناوه برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان گناوه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ با حضور اعضای مجمع هیئات و مداحان برگزیده این شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه در این مراسم اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین جایگاه ارزشمند بانوان در جامعه و نقش آفرینی آن‌ها در سطح کشور انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان برای نخستین بار برگزار می‌شود.

در ادامه مرضیه موحدراد، کارشناس امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به تشریح اساسنامه، اهداف و وظایف این شورا پرداخت.

در خاتمه این مراسم، انتخابات برگزار شد و پس از برگزاری رأی گیری و شمارش آراء لیلا دولتخواه و سیده بتول موسوی به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس و بتول احمدی، فاطمه شمسی‌زاده و سیده زهرا حسینی اعضاء اصلی و زلیخا کمالی و سکینه سادات موسوی به عنوان اعضاء علی‌البدل شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان گناوه انتخاب و معرفی شدند.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار