کد خبر: ۱۶۰۴۴
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

سیر محتوایی غدیر در برنامه‌های دهه امامت جدی گرفته شود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سیر محتوایی غدیر باید در برنامه‌های دهه کرامت جدی گرفته شود.
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بهزاد طارمی در نشست تبیینی شبکه تبلیغی مستقرین استان با محوریت عملیات غدیر با تاکید بر اینکه سیر محتوایی برنامه‌های دهه امامت باید جدی گرفته شود، گفت: متاسفانه غالباً درگیر عملیات فارغ از محتوا در برنامه‌های مناسبتی از جمله برنامه‌های دهه امامت هستیم.

وی با بیان اینکه برای امسال سیر محتوایی برای ایام محرم تحت عنوان مقاومت تهیه شده است، افزود: برای دهه امامت نیز در نظر داریم سه سیر محتوایی را در سطح روستا‌ها مطرح کنیم.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه موضوع و دغدغه اصلی ما این است که گاهی اوقات به قدری در مورد مسائل حمایتی مراسم غدیر در سطح شهر غوطه‌ور می‌شویم که سایر بخش‌ها از جمله روستا‌ها را نادیده می‌گیریم، اظهار کرد: در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد برای امسال به حوزه‌های روستایی و حاشیه‌ای ورود پیدا کند.

طارمی از پیوند موضوع غدیر با حکومت اسلامی به عنوان یکی از موضوعات مهمی که در برنامه‌های امسال غدیر مدنظر خواهد بود، یاد کرد و ادامه داد: سبک زندگی اسلامی به همراه بحث مقاومت، از دیگر موضوعات مهمی است که قرار است در برنامه‌های دهه امامت در سطح روستا‌های زنجان مد نظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه بحث خطبه‌خوانی در مساجد روستایی در مراسم غدیر باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این معتقدیم جشن‌های غدیر باید از حالت درون مسجدی به بیرون از مساجد کشیده شده و مردم به صورت خودجوش در برگزاری آن به ویژه بحث اطعام دخالت داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه برای برگزاری مراسم دهه امامت در روستا‌ها هیچ‌گونه ابلاغی وجود نداشته و برای برگزاری این مراسم باید به صورت حضوری در میان مردم به تبلیغ آن بپردازیم، عنوان کرد: باید خود مردم در خصوص نحوه برگزاری این مراسم اظهار نظر کرده و خود را در برگزاری آن دخیل بدانند.

ارسال نظر