کد خبر: ۱۶۱۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

مردم آگاهانه در انتخابات شرکت کنند/گفتمان شهید رئیسی برای مردم تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در پرتو آگاهی و روشنگری مردم یک حضور حداکثری و دشمن شکن در انتخابات خواهیم داشت و یک فرد اصلح انتخاب خواهد شد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام برومند رازیانی در نشست هم‌اندیشی چله خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری که در مجتمع نور برگزار شد، به اهمیت جهاد تبیین پرداخت و اظهار کرد: جهاد تبیین یک ضرورت مهمی است که باید به آن پرداخته شود و تنها این مهم را صرف در شعار ندانیم بلکه در عمل به آن بپردازیم و سخنان رهبر در خصوص این مهم را عملی کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: در پرتو آگاهی و روشنگری مردم یک حضور حداکثری و دشمن شکن در انتخابات خواهیم داشت و یک فرد اصلح انتخاب خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده نیاز است راه شهید جمهور را ادامه دارد، بیان کرد: رئیس جمهور شهید شیوه دیگری از خدمت را به همگان نشان داد و بر خلاف دیگران که در پایان هفته‌ها استراحت می‌کردند ایشان به سفرهای استانی می‌رفتند و در راه خدمت به مردم گام بر می‌داشتند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: شهید حجت الاسلام رئیسی برخی از صنایع و کارخانه‌های بزرگ که در گذشته با نام خصوصی‌سازی اداره می‌شد و در ورطه ورشکستگی قرار گرفته بود را به چرخه تولید برگرداند و به رفع مشکلات کارگران می‌پرداخت.

وی با بیان اینکه کسانی که تا دیروز راه و مسیر شهید رئیسی را به تمسخر می‌گرفتند امروز اعتقاد دارند باید راه و روش این شهید جمهور ادامه پیدا کند، یادآور شد: شهید جمهور و سایر شهدای خدمت در خدمتگزاری مردم به عالی‌ترین شکل ممکن عمل کردند و در این مسیر ناب‌ترین گوهر وجودی شأن را تقدیم کردند و به نحو احسن به تکلیف خود عمل کردند.

وی گفت: باید ببینیم ما در این مسیر چه وظیفه‌ای داریم و ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشیم نه اینکه بنشینیم و تأسف بخوریم و بینیم چه کسی جایگزین این رئیس جمهور می‌شود.

گفتمان شهید رئیسی برای مردم تبیین شود

حجت الاسلام رازیانی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم راه شهید رئیسی و گفتمان حجت الاسلام رئیسی را برای مردم روشن کنیم تا هر فردی انتخاب شد به خود اجازه ندهد که راهی به جز راه این رئیس جمهور شهید را برود.

وی اضافه کرد: اکنون تکلیف ما بیشتر است و باید این گفتمان و راه واضح شود تا کسی جرأت راه رفتن روی ان را نداشته باشد و اگر انگونه شود ما در پاسداشت خون این شهدا گام بر داشته‌ایم.

وی گفت: این راه سیره و گفتمان باید ادامه یابد به برکت خون شهدا و جبهه مقاومت این خط پر رنگ شده و ثمرات آن در حال آشکاری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: خوشبختانه مردم ما هوشیار و آگاه هستند اما دشمن هم از تمام ترفندها استفاده می‌کند و سعی دارد با اجرای برنامه‌ای مختلف مردم را گمراه کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: لازم است تا در همه برنامه‌های خود از شهدای خدمت یاد کنیم و در این چله خدمت هر کاری که می‌توانیم به نیت این شهدا انجام دهیم و در کنار این خدمت به تکلیف اصلی خود که همان جهاد تبیین است عمل کنیم.

مشارکت ۷۷۰ هزار کردستانی در آزمون پایانی زندگی با آیه‌ها

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان به طرح زندگی با آیه‌ها نیز اشاره کرد و ابرز داشت: طرح زندگی با آیه‌ها یک طرح بسیار خوب بود که اجرا شد بیش از ۷۷۰ هزار نفر در کردستان در آزمون پایانی زندگی با آیه‌ها شرکت کردند و مدرک را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: تنها در مسابقه پیامکی استان که روزانه برگزار می‌شد بیش از ۱۸۰ هزار نفر در کردستان شرکت کردند و دربخش دانش اموزی ۱۱ هزار دانش آموز بیجاری شرکت داشتند و این طرح ادامه خواهد داشت و در ماه محرم اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام رازیانی خاطر نشأن کرد: رهبرعظیم الشان انقلاب گزارش طرح زندگی با آیه‌های را مشاهده کردند و ایشان بر استمرار این طرح وآموزش همراه با معانی و فهم تاکید داشتند و ما نیز قطعاً این مسیر را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار