کد خبر: ۱۶۱۵۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان مطرح کرد:

عید قربان، جلوه‌ای از اطاعت و بندگی در برابر خالق هستی

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عید قربان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت و اطاعت و بندگی حضرت ابراهیم (ع) را در برابر فرمان الهی، الگویی برای مسلمانان دانست.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام جلیل مختاری نیا، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: عید سعید قربان، جلوه‌ای از اطاعت و بندگی در برابر خالق هستی و یادآور ایمان و تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در برابر فرمان الهی است.

وی افزود: روزی که این پیامبر بزرگ الهی، حاضر شد از عزیزترین داشته خود در راه رضای پروردگار بگذرد و بالاترین درجه از ایمان و تقوا را به منصه ظهور برساند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: عید قربان، فرصتی مغتنم برای بازگشت به خویشتن، تقویت ایمان و تقوا و تهذیب نفس است و  روزی که مسلمانان با قربانی کردن نفوس اماره و اطاعت از امر الهی، مراتب بندگی و سرسپردگی خود را به درگاه خداوند متعال به اثبات می‌رسانند.

وی عنوان کرد: اینجانب به عنوان خادم مردم دیار کردستان در تبلیغات اسلامی عید فرخنده قربان و آغاز دهه مبارک ولایت و امامت را به ساحت نورانی، ملت با بصیرت ایران بویژه مردم ولایتمدار استان کردستان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوندمنان برای همه مسئلت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام مختاری نیا در پایان افزود: امید است در سایه تعالیم نورانی اسلام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، شاهد ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه و تقویت وحدت و همدلی بین مسلمانان باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار