کد خبر: ۱۶۱۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

۷۵۰ کلاس فرهنگی و قرآنی توسط تبلیغات اسلامی زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال حدود ۷۵۰ کلاس در مقاطع مختلف سنی و با عناوین مختلف در تابستان تشکیل می‌شود و رده‌های سنی مختلف از آن بهره‌مند خواهند شد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفتگو با خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: در استان زنجان ۴۰ مؤسسه و بیش از ۲۰۰ خانه قرآن شهری و روستایی زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌‎های تابستانی تبلیغات اسلامی با محوریت این مراکز قرآنی و موسسات اجرایی می‌شود، اضافه کرد: امسال هم این مراکز در ایام تابستان و برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال حدود ۷۵۰ کلاس در مقاطع مختلف سنی و با عناوین مختلف در تابستان تشکیل می‌شود و رده‌های سنی مختلف از آن بهره‌مند خواهند شد.

یوسفی گفت: از مهمترین این کلاس‌ها می‌توان به کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، آموزش تجوید، آموزش مفاهیم و آموزش حفظ در همه مقاطع سنی، کلاس‌های آموزش صوت و لحن، آموزش احکام، تدبر در قرآن کریم، کلاس تفسیر قرآن کریم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از دیگر عناوین کلاس‌های تابستانی تبلیغات اسلامی برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم و همچنین دوره‌های تخصصی و تربیت کادر متخصص و همچنین برگزاری برنامه‌های اردویی و نشست‌های بصیرتی نیز در حاشیه کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یکی از اهداف تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و دینی را ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در یان نوجوانان و جوانان ذکر کرد و افزود: جوانان به عنوان سربازان جنگ نرم در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند که باید با بصیرت و پایداری نقشه‌های دشمنان را نابود کنند.

ارسال نظر