کد خبر: ۱۶۱۸۵
برنامه تلویزیونی محفل| ثبت‌نام و گزینش مهمان آغاز شد؛

سوژه‌های قرآنی را به محفل ۳ معرفی کنید

دست‌اندرکاران تولید برنامه تلویزیونی محفل به منظور کشف استعداد‌های قرآنی در سراسر کشور، فرایند ثبت‌نام و گزینش مهمانان را آغاز کرده‌اند.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در روز‌های ماه مبارک رمضان امسال شاهد پخش فصل دوم برنامه تلویزیونی محفل از شبکه سوم سیما بودیم. فصل دوم که تقریباً مراحل پیش‌تولید آن با پایان فصل اول آغاز شده بود، در قالب شکل و محتوا تغییراتی نسبت به فصل قبل داشت.

دست‌اندرکاران تولید این برنامه به منظور ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم و کشف استعداد‌های قرآنی در سراسر کشور، فرایند ثبت‌نام و گزینش مهمانان سومین برنامه تلویزیونی محفل را برای ماه مبارک رمضان پیش رو آغاز کرده‌اند.

با توجه به آغاز فرایند سوژه‌یابی فصل سوم محفل، علاقه‌مندان می‌توانند برای شناسایی و ارائه سوژه‌های قرآنی استان خود، نسبت به ثبت‌نام در سایت محفل از طریق لینک https://mahfeltv ۳.ir/register اقدام کنند.

روی دادن داستانی جذاب یا اتفاق خاصی در زندگی، تربیت شاگردان ممتاز و متمایز یا برپایی جلسه قرآن با ویژگی متمایز، دارای شغل یا سمت خاص، سن کم یا بسیار بالای سوژه قرآنی، میلیت یا مذهب متفاوت، خوش‌صحبت و طناز بودن، از لحاظ الحان و صوت ویژه بودن و … ازجمله ویژگی های سوژه هاست.

فصل دوم محفل در فروردین امسال با حضور رضوان درویش از سوریه، حسنین الحلو از عراق، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد از ایران برگزار شد و رسالت بوذری اجرا و سیدمحمدحسین هاشمی‌گلپایگانی تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشتند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار