کد خبر: ۱۶۱۹۵
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
دانلود همه تصاویر
با محوریت تشریح برنامه های سالروز تأسیس سازمان؛

نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری در آستانه فرا رسیدن اول تیر، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ضمن تبیین سیاست‌های تبلیغات اسلامی استان، رسالت رسانه‌ها را در انعکاس و انتشار فعالیت‌های حوزه دین مؤثر و ارزشنمد عنوان کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری در انتخابات، ترویج گفتمان انقلاب و تبیین شاخص‌های نامزد اصلح را محور برنامه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد

حجت‌الاسلام قادری به تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در ویژه دهه ولایت و عید غدیر در سطح استان بوشهر پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم، خبرنگاران شرکت‌کننده در نشست، به طرح سئوالات مورد نظر خود پرداختند که با پاسخ‌های حجت‌الاسلام قادری همراه شد.

مقصود غلامی، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر از حضور اهالی رسانه استان در این نشست خبری، تعامل سازنده و مستمر با رسانه‌ها در راستای انتشار عملکرد، رسالت و سیاست‌های تبلیغات اسلامی استان را از مهمترین اهداف و برنامه‌های مجموعه تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

گفتنی است، در خاتمه این نشست، با حضور حجت‌الاسلام قادری مدیرکل، با اهداء لوح سپاس، از فعالان رسانه‌ای مرتبط با نشر محتوا‌های آئینی و تبلیغی استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر