کد خبر: ۱۶۱۹۶
مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد؛

دوره «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین» برگزار می‌شود

در نشست مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با مسئولان امور بانوان استان هرمزگان مقرر شد تا دوره معرفتی تشکیلاتی بانوی مجاهد با عنوان «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین» در دو بخش معرفت و میدان برگزار شود.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان کل تبلیغات اسلامی، سارا طالبی؛ مدیر مرکز راهبری و هم‌آهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با هدف شرکت در نشست تخصصی شورای راهبری شهرستان‌های استان هرمزگان به این استان سفر نمود. در این سفر سه روزه، علاوه بر شرکت در نشست شورای راهبری شهرستان‌های استان هرمزگان، با همراهی مدیر کل محترم استان هرمزگان، از شهرستان‌های خمیر، بندر لنگه، قشم و بندرعباس بازدید و با گروه‌های مردمی فعال در حوزه بانوان دیدار نمودند. طی نشست‌های پیش‌بینی شده، ضمن آشنایی با ظرفیت مناطق مختلف استان در حوزه بانوان، در خصوص مسائل، آسیب‌ها و موانع حضور بانوان گفتگو و برنامه‌های مرکز راهبری و هم‌آهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با ایشان مطرح گردید.

همچنین در این نشست مقرر شد دوره معرفتی تشکیلاتی بانوی مجاهد با عنوان «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین» در دو بخش معرفت و میدان از سری رویداد‌های الگوی سوم با همکاری این معاونت برگزار گردد.

 

منبع: ایکنا

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار