کد خبر: ۱۶۲۶۷
به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی:

فرماندار شهرستان مهران پیام تبریک صادر کرد

به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، علی‌عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران پیام تبریکی منتشر کرد.
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

پیام تبریک مهندس علی‌عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی عباس شفیعی، فرماندار شهرستان مهران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) با هدف اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلامی و تبیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی تاسیس شد.

بی‌تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی، پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پرمسئولیت است.
ترویج آموزه‌های قرآن کریم و سنت‌های دینی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و مکتب اهل بیت (ع) و تعامل و همکاری در زمینه اعزام مبلغ و روحانی به مساجد و تکایا از اقدامات موثر سازمان تبلیغات اسلامی است که نقشی اثرگذار دارد.

نکوداشت سالگرد تأسیس این نهاد مقدس در حقیقت تعظیم مبلغان عزیز و مجاهدان عرصه تبلیغ دین و تکریم فضیلت‌هایی است که در سایه اسلام به ملت بزرگوار ایران عزت و سعادت بخشیده است.

اینجانب یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و آغاز هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را به روحانیون، مبلغین، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، مدیران مراکز قرآنی، مسئولین هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد و کلیه فعالان عرصه تبلیغ دینی شهرستان مهران تبریک عرض نموده و از زحمات و فعالیت‌های بی شائبه تمامی این عزیزان قدردانی و تشکر می‌نمایم.»

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار