کد خبر: ۱۶۲۸۱
یادداشت مهمان | حجت‌الاسلام قدرت الله غلمانی در یادداشتی نوشت؛

نقش سازمان تبليغات اسلامی در مردمی‌سازی خدمات دینی

سازمان تبليغات اسلامی علاوه بر موفقیت‌های مهم در دو حوزه مدیریت و تحقیق؛ توانسته در حوزه تبلیغ موفقیت‌های چشمگیری را با مشارکت مردم به دست آورد.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی، وظایف این سازمان را در سه ‌حوزه‌ مدیریت، تحقیق و تبلیغ مشخص کرده است؛ اما مهمترین و برجسته ترین این وظایف مقوله تبلیغ است که سازمان تبليغات اسلامی علاوه بر موفقیت های مهم در دو حوزه مدیریت و تحقیق؛ توانسته در حوزه تبلیغ موفقیت های چشمگیری را با مشارکت مردم به دست آورد.

امروز سازمان تبلیغات اسلامی توانسته با برنامه ریزی و چابک سازی در طراح های مسئله محور و با بکارگیری نیروی انسانی متخصص و کارآمد،نصاب بالایی از خدمات رسانی فرهنگی را در قالب شبکه سازی و مشارکت مردمی در تبليغات دینی داشته است. این سازمان دینی توانسته سطح عظیمی از فعالیت های خویش را با همکاری گروههای متخصص نظیر روحانیت در اشکال و وظایف مختلف آن به سرانجام مطلوبی برساند. 

از روحانیون و امامان جماعت در مساجد شهر و روستاها گرفته تا اعزام روحانیون در قالب طرح مستقر در روستاها و مناطق محروم کشور که این روحانیون با خانواده های خویش در کنار مردم با همان امکاناتی که در روستاها و مناطق محروم وجود دارند،زندگی می کنند و وظیفه تبلیغی خویش را انجام می دهند تا اعزام مبلغین برادر و خواهر در ایام تبلیغی خاص نظیر ایام ماه مبارک رمضان،ماه محرم و صفر،تا منتهی الیه روستاهای دور دست و نقاط محروم توانسته گردش خدمات دینی را تا عمق روستاها جهت ارتباط عمیق با لایه های مردمی به خصوص نوجوانان و جوانان گسیل دهد، که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

از مجموعه های فاخر دیگری که سازمان تبليغات اسلامی توانسته با آنها مشارکت و همکاری گسترده ای داشته باشد،جامعه بزرگ مادحین و هیئات مذهبی در کشور ؛خانه‌ها و مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، جمعیت نهضت پیشرفت بانوان و بسیاری از مجموعه های دیگر،که امروز این سازمان مبارک را یکی از برکات انقلاب اسلامی و از کارآمد ترین و موفقیت ترین نهادهای جمهوری اسلامی قرار داده است.

حجت‌الاسلام قدرت الله غلمانی 

ارسال نظر