همزمان با عید سعید غدیر خم؛

شهرکرد آماده برگزاری یک میهمانی بزرگ

شهرکرد امروز صحنه برگزاری میهمانی خانوادگی غدیر در بلوار آیت‌الله کاشانی می‌باشد و اکنون تمامی مقدمات برگزاری این میهمانی بزرگ مهیا شده است.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

شهرکرد آماده برگزاری یک میهمانی بزرگبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، از ساعت ۱۶ تا ۲۳ امروز چهارم تیرماه و در شب عید سعید غدیر خم میهمانی بزرگی در بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد برپا است.

در میهمانی خانوادگی غدیر شهرکرد مردم از تمامی اقشار پای کار آمده و ۱۱۰ دیگ غذا به همت آن‌ها طبخ و توزیع خواهد شد، در تهیه مواد اولیه اعم از گوشت، مرغ، برنج، شکر و دیگر اقلام موردنیاز نیز بسیاری از دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی سهیم بودند و این یعنی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر در پی رقم زدن یک اتفاق فرهنگی منحصربه‌فرد هستند.

پخت کیک ۱۱۰ متری و توزیع آن در بین عاشقان امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد است همچنین برنامه‌‌ریزی شده تا در این میهمانی بزرگ برنامه‌های متنوع و متناسب با تمامی سنین برگزار و خاطره خوشی از این عید سعید برای همگان ثبت شود.

اجرای برنامه‌های شاد و مهیج میهمانی خانوادگی غدیر با اهدای جوایز نفیس از جمله ۱۱۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به قید قرعه همراه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این قرعه‌کشی عدد ۱ را به سرشماره ۵۰۰۰۲۷۱۰۰۵۶۳۶۹ ارسال کنند.

برپایی غرفه‌های تبیینی و برگزاری نماز جماعت با حضور خیل عظیم جمعیت شرکت‌کننده در میهمانی خانوادگی غدیر شهرکرد از دیگر برنامه‌های این رویداد فرهنگی بزرگ به شمار می‌آید.

عید غدیر از بزرگ‌ترین عید‌های شیعیان است؛ در هجدهم ذی‌الحجه سال دهم هجری، پیامبر(ص) در حجه‌الوداع به فرمان خداوند امام علی(ع) را به جانشینی خود برگزید و هزاران نفر در این ماجرای بزرگ حضور داشتند و با امام علی (ع) بیعت کردند، همین امر اهمیت بالای این عید را بر همگان مشخص می‌سازد، حضور مردم در میهمانی خانوادگی غدیر نیز نقش مهمی در رساندن پیام این واقعه عظیم یعنی ولایت حضرت علی(ع) به جهانیان دارد.

ارسال نظر