کد خبر: ۱۶۲۹۷
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
دانلود همه تصاویر
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

همایش طلایه داران تبلیغ با محوریت "گفتمان مقاومت، تداوم خدمت و انتخاب آگاهانه در پرتو نهضت حسینی" در اردبیل

 همایش طلایه داران تبلیغ با محوریت "گفتمان مقاومت، تداوم خدمت و انتخاب آگاهانه در پرتو نهضت حسینی" با سخنرانی آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این همایش در سخنانی گفت: روحانیون و مبلغین وظیفه مهمی در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم دارند و باید بر تلاش خود در این خصوص بیفزایند.

وی گفت: از روحانیون مبلغ می‌خواهیم که در ایام تبلیغی محرم و صفر به خصوص بر روی مساله ولایت و نیز ولایت فقیه توجه ویژه‌ای در فعالیت‌های تبلیغی داشته باشند.

در این همایش که با حضور علما، فضلا و مبلغین اردبیل برگزار شد، حجت الاسلام جنتی مدیر امور مبلغین و مساجد کشور و حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز به سخنرانی و تبیین نقش روحانیون در تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات پرداختند.

در همایش طلایه داران تبلیغ که در محل سالن ولایت اردبیل با حضور جمعی از علما و روحانیون استان اردبیل، از کتاب “سحر بیان و جمال لسان” تألیف آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رونمایی شد.

گفتنی است کتاب “سحر بیان و جمال لسان” به عنوان گسترده‌ترین تحقیق در فن خطابه، مشتمل بر اوصاف و آداب آرمانی خطیب، خطبه، انواع صنایع ادبی، راز و رمز موفقیت خطبای مشهور عالم اسلام و حکایات ناب از فعالیت‌های خطابی آن‌ها و … است.

ارسال نظر