کد خبر: ۱۶۳۵۶
با حضور جمعی از فعالان قرآنی و قرآن آموزان ؛

خانه قرآن و عترت شهید آیت اله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان خدابنده افتتاح شد.

این مرکز قرآنی در ایام چهلم شهدای خدمت با حضور جمعی از فعالان قرآنی و قرآن آموزان و‌خانواده‌های قرآنی شهرستان خدابنده افتتاح شد.
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  این مرکز قرآنی عصر امروز چهارشنبه ۶ تیر در ایام چهلم شهدای خدمت با حضور امام جمعه قیدار، رئیس اداره تبلیغات اسلامیش شهرستان خدابنده، فرمانده سپاه، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون تعلیم و تربیت بسیج، معاون پرورشی آموزش و پرورش و جمعی از فعالان قرآنی و قرآن آموزان و‌خانواده‌های قرآنی شهرستان خدابنده افتتاح شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام فیضی مؤسس و مدیر خانه قرآن و عترت شهید آیت اله سید ابراهیم رئیسی به بیان ویژگی‌های شهید رئیسی پرداخت و گفت: به پاس خدمات آن شهید بزرگوار و دفاع جانانه ایشان از قرآن کریم در سازمان ملل بر آن شدیم این مرکز را به نام ایشان راه اندازی کنیم تا نام و یاد ایشان همیشه در ذهن ما اهالی قرآن باقی باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار به بیان پیوند ناگسستنی قرآن و عترت پرداخت و گفت: اگر قرآن را در وجود یک انسان مجسم کنیم می‌شود یک انسان کامل مانند پیامبر و معصومین علیهم‌السلام و اگر سبک زندگی معصومین علیهم السلام را بنویسیم و تبدیل به کتاب کنیم می‌شود قرآن.

در ادامه چند تن از حافظان قرآن به اجرای برنامه پرداختند؛ و برنامه با مولودی خانی به مناسبت ایام عید غدیر و اهدای هدایایی به سادات حاضر در جلسه به پایان رسید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس‌های مجازی و حضوری این مرکز می‌توانند عدد ۷ را به ۳۰۰۰۱۴۴۲ بفرستند.

ارسال نظر