حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد:

شهید رئیسی خدمت به مردم را متصل به خدا می‌دانست

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شهید حجت‌الاسلام رئیسی بهترین مسیر برای عبودیت الهی خود را خدمت به مردم می‌دانست و به همین دلیل همواره در بین مردم حضور داشت.
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مراسم چهلم شهدای خدمت و جمع مردم شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که در زمان دولت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری کشور به چه جایگاهی رسید.

وی افزود: حس پیشرفت، یگانگی و وحدت از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در زمان ریاست جمهوری شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در جامعه شکل گرفت، نکته دیگر این است که در دولت سیزدهم مردم‌سالاری دینی به معنای حقیقی محقق شد؛ مردم‌سالاری دینی یعنی در حکومت دینی حاکم نسبت به مردم حس رحمت و مهربانی دارد همچنین همراه و خدمت‌گذار مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایستادگی برای مردم تا پای جان یکی از ویژگی‌های شهید حجت‌الاسلام رئیسی بود که این امر در روسای جمهور سابق ایران کمتر مشاهده شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: تفاوت نوع نگاه خدمت به مردم در دولت شهید حجت‌الاسلام رئیسی با دولت‌های گذشته این بود که این شهید گرانقدر خدمت به مردم را متصل به خدا می‌دانست یعنی از نظر ایشان مردم از آن جهت ارزشمند بودند که عباد‌الله هستند.

وی اضافه کرد: شهید حجت‌الاسلام رئیسی بهترین مسیر برای عبودیت الهی خود را خدمت به مردم می‌دانست و به همین دلیل همواره در بین مردم حضور داشت و رکورد مسافرت‌های استانی و شهرستانی در گذشته انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید حجت‌الاسلام رئیسی خود را خادم محرومان می‌دانست، تصریح کرد: این شهید والامقام براساس آنچه که از مکتب امام خمینی (ره) و قرآن کریم آموخته بود درمقابل کفار احساس ضعف نمی‌کرد درواقع شهید حجت‌الاسلام رئیسی در برابر مردم متواضع و در برابر مستکبران مقتدر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری یادآور شد: ارتباطات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در دوره ۳ ساله ریاست جمهوری شهید حجت‌الاسلام رئیسی گسترش چشم‌گیری داشت و این حوزه تنها به ارتباط با چند کشور خاص محدود نشد.

وی بیان کرد: شهید حجت‌الاسلام رئیسی از مکتب امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و قرآن به اداره جامعه می‌اندیشید و این یک شاخص برای رئیس جمهور نظام اسلامی و انقلابی است که لازمه آن نیز استقامت در برابر کسانی است که روحیه استکباری دارند، نکته مهم دیگر این است که این شهید گرانقدر هیچگاه در دولت خود کارنامه ۴۰ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی را تخریب نکرد بلکه در جهت تعالی و پیشرفت این نظام گام برداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: اشراب اخلاق در سیاست یکی دیگر از ویژگی‌های شهید حجت‌الاسلام رئیسی بود، ایشان همواره به دنبال اقامه ارزش‌های دینی در جامعه بود و هرگز گفتمان و ارزش‌های خود را از دنیای غرب برداشت نمی‌کرد، شهید حجت‌الاسلام رئیسی اخلاق و سیاست را یا یکدیگر در هم آمیخت و این امر در مناظرات انتخاباتی ایشان به وضوح قابل مشاهده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با بیان اینکه امروز ما در آستانه یک رویداد بزرگ قرار داریم، خاطرنشان کرد: ما باید دولتی را انتخاب کنیم که با ارزش‌ها و شاخص‌های انقلاب اسلامی حرکت کند البته مهم‌ترین موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یک ارزش پایه برای مردم‌سالاری دینی است.

ارسال نظر