کد خبر: ۱۶۳۶۱
رییس ستاد انتخابات گلستان:

هیات‌های مذهبی ویژگی‌های نامزد اصلح را برای عموم بیان کنند

سیدعلی مهاجر گفت: هیأت‌های مذهبی علاوه‌بر زمینه سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، ویژگی‌های نامزد اصلح و تراز انقلاب را برای عموم بیان کنند.
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیدعلی مهاجر در نشست تبیینی با هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان استان گلستان اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی با امیدآفرینی و اعتمادسازی در مشارکت حداکثری و با تبیین معیارهای رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی در انتخاب اصلح نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند هیأت‌های مذهبی کانون جهاد تبیین هستند، از هیأت‌های انتظار می‌رود نقش مهم خود را در جهاد تبیین بشناسند و از تریبون خود برای ترغیب و تشویق برای مشارکت حداکثری استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: هیأت‌های مذهبی در انتخابات علاوه‌بر زمینه سازی برای حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رأی، ویژگی‌های نامزد اصلح و تراز انقلاب را برای عموم بیان کنند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب است که همانند شهید جمهور، اخلاق‌مدار، ولایت‌مدار، مردم‌دار، خادم و دغدغه‌مند، پی‌گیر و حافظ منافع ملی باشد.

مهاجر بیان کرد: افرادی تلاش می‌کنند با تخریب گفتمان انقلاب اسلامی، توفیقات نظام و دولت شهید رئیسی را وارونه و مشکلات موجود را چندین برابر نشان دهند تا ناامیدی را در مردم القا و گفتمان انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند.

وی یادآور شد: با توجه به موقعیت حساس انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، عمل به فریضه جهاد تبیین از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

ارسال نظر