کد خبر: ۱۶۴۸۶
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
دانلود همه تصاویر
با مشارکت بنیاد ملی نوجوان و اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

نشست روشنگری ویژه جوانان و نوجوانان کنشگر و بانوان تاثیرگذار شهرستان مرزی پارس آباد

نشست روشنگری ویژه جوانان و نوجوانان کنشگر و بانوان تاثیرگذار شهرستان مرزی پارس آباد با مشارکت بنیاد ملی نوجوان و اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محسن بختیاری معاونت طرح و برنامه سازمان مدارس صدرا و نماینده بنیاد ملی نوجوان در سفر به شهرستان پارس آباد در جمع دختران نوجوان گروه فرهنگی، جهادی دختران حاج قاسم این شهرستان در سخنانی نوجوانان را نیرو‌های فعال در کنشگری و تأثیرگذاری در جامعه عنوان و بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه فرهنگی تاکید کرد.

 وی افزود: با توجه‌به اهمیت قشر نوجوان جامعه، یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین در بین نوجوانان است.

 حجت الاسلام بختیاری بر ضرورت تعامل با نیرو‌های فرهنگی در جامعه تاکید کرد و افزود: طرح "دختران حاج‌قاسم" اتفاقات مختلفی را در سراسر کشور رقم می‌زنند. درحال‌حاضر بیش از چهار هزار دختر دانش‌آموز در مدارس سراسر کشور، فرمانده میدان طرح دختران حاج‌قاسم هستند.  

 در ادامه هر یک از بانوان کنشگر و تاثیرگذار در فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان و نیز اعضای گروه جهادی " دختران حاج قاسم" شهرستان مرزی پارس آباد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و استاد مدعو به سوالات آنان پاسخ داد.

ارسال نظر