کد خبر: ۱۶۵۴۸
فارس| مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

نوآوینی‌های استان فارس راوی پیشرفت ایران اسلامی می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری اردوی استانی نوجوان آوینی به مدت سه روز در شیراز گفت: پس از این اردو نوآوینی‌های استان فارس راوی پیشرفت ایران اسلامی می‌شوند.
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

نوآوینی‌های استان فارس راوی پیشرفت ایران اسلامی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع شامگاه یکشنبه گفت: نو آوین حرکتی نو از سوی بنیاد ملی نوجوانان و سازمان تبلیغات اسلامی است که با هدف تربیت آوینی در عصر نو و استفاده از راهبردهای جدید و ابزارهای نوین و بستر رسانه در تبلیغات مفاهیمی دینی و ارزشی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس نیز در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: در همین راستا اردوی استانی نوجوان آوینی (نو آوین) در اردوگاه شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است و اردوی استانی نوجوان آوینی به صورتی جذاب و خلاقانه با حضور اساتید متخصص و کاربلد همراه با جایزه ویژه و ارائه گواهینامه رسمی عضویت در تشکل نوآوین با محوریت راویان پیشرفت برپا شده است.

نوآوینی‌های استان فارس راوی پیشرفت ایران اسلامی می‌شوند

به گفته وی این اردوی سه روزه مخصوص پسران هنرمند دهه هشتادی است و دوره آموزشی این فصل آن شامل عناوینی چون کارگردانی تصویربرداری و سناریو نویسی است.

قانع در پایان گفت: سناریونویسی و روایت‌گری، سواد رسانه‌ای، تکنیک‌های تصویر برداری، کارگاه آموزشی، بازی و سرگرمی، ورزش صبحگاهی، تدوین و کارگردانی، تفکر نقاد، بازدید از حرم، استخر، بوم‌نویسی، نماز و هیئت و شام، نقد انیمیشن و عملیات از جمله بخش‌های این اردوی سه روزه است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار