بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت ۱۲ فروردین

تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین، از بزرگترین اعیاد مذهبی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند. "امام خمینی (ره) "
یوم‌الله دوازدهم فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) با تدبیر امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و برگزاری همه‌پرسی و «آری» قاطعانه مردم مسلمان و انقلابی ایران به تشکیل نظام اسلامی، به یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی مبدل شده و فصل نوینی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زده است.
در این روز بزرگ، ملت سرافراز ایران اسلامی به ندای رهبر و پیشوای دینی خویش لبیک گفت و با حضور آگاهانه و گسترده در اولین انتخابات آزاد تاریخ کشور ایران، نظام مقدس «جمهوری اسلامی» را برای اداره کشور برگزیدند تا برای اولین بار در جهان، نظامی مترقی بر پایه دین مبین اسلام بنا نهاده شده و به عنوان الگوی رهایی‌بخش ملت‌ها از بند استبداد، استعمار و استکبار به جهانیان معرفی شود.
در حال حاضر با گذشت بیش از ۴۳ سال پر فراز و نشیب از اراده بزرگ و جمعی ملت در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، مردم صبور و انقلابی ایران، با وجود فشار‌های خارجی، تحریم‌های شرورانه و بدعهدی آمریکا و متحدانش در دوره‌های مختلف، همچنان پای‌بند نظام برخاسته از خون شهدا بوده و با امید در این راه، گام برمی‌دارند.
دی ادامه این بیانیه آمده است: در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز قرن پانزدهم و در سال ۱۴۰۱ که با تدبیر، ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، به عنوان «سال تـولیــد؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده، بی‌تردید ملت سرفراز ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در این شرایط حساس، با مجاهدت، تلاش و کوشش مضاعف، توان و اعتقاد خود به، ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه و با حفظ استقلال ملی و وحدت حول محور ولایت فقیه، نسبت به تحقق شعارسال، تلاش کرده تا شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در عرصه‌های گوناگون کشور باشیم و بار دیگر به "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و عزت و شرف، اقتدار و وحدت ملی «رأی آری» داده تا افتخاری دوباره در دفتر خاطرات ایران اسلامی ثبت شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار