کد خبر: ۱۷۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام

همه باید برای تحقق «جهاد تبیین »تلاش کنیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در دیدار استاندار ونماینده مردم استان در مجلس خبرگان گفت:همه باید برای تحقق جهاد تبیین تلاش کنیم.
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش روابط عمومی اداره تیلیغات اسلامی استان ایلام،  مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام در این نشست با تاکید بر تلاش و اهتمام برای تحقق جهاد تبیین بعنوان یک تکلیف برای همه مسئولان گفت: همه باید برای تحقق جهاد تبیین تلاش کنیم.
وی افزود:باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری درمورد اثرگذاری خواص در جهادتبیین، در ماه مبارک رمضان پیش رو ۱۶ گروه و قشر تاثیرگذار در نشست‌های جداگانه باحضور مسئولان ارشد استان در قالب رویداد گفتمانی به گفتگو درخصوص "جهادتبیین" خواهند پرداخت.
همچنین نمایشگاه تخصصی جهادتبیین در حاشیه این ۱۶ نشست برقرار خواهد شد.
حجت الاسلام محمد علی نجفی افزود: در جهاد تبیین باید دستاورد‌ها نظام در همه ابعاد برای مردم بیان شود تا فتنه دشمن خنثی شود.
وی وجود نیرو‌های کارآمد و باانگیز را مهم‌ترین موتور محرکه هر مجموعه عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین عنصر تحول و پیشرفت یک سازمان در همه ابعاد و حوزه نیروی انسانی کارآمد و شایسته است.
وی با یادآوری تقدیر از فعالان مهرانی اربعین در سال گذشته گفت: سال گذشته مراسمی  همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع) به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در مسجد جامع مهران برگزار 
شد، در این مراسم  فعالان برگزیده ادارات شهرستان مهران و همچنین فعالان برگزیده مردمی حوزه اربعین مورد تجلیل قرار گرفتند.
 استاندار ایلام نیز با اشاره به پتانسیل‌های بالایی ایلام از نظر کشاورزی گفت: سالانه بیش از ۱۸۰ هزار تن گندم در این استان برداشت می‌شود که بخشی اعظمی از آن مربوط به حوزه جنوب استان است.
استاندار ایلام گفت:اقدامات انجام شده در ۶ ماه گذشته در اداره کل تبلیغات اسلامی منشا اتفاق‌های بدیعی بوده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با تقویت شبکه تبلیغ در روستا‌ها شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی باشیم.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل سامانه گرمسیری و نقش این پروژه در توسعه فعالیت‌های حوزه کشاورزی استان گفت:یکی از  مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم در استان تکمیل این پروژه عظیم است.
استاندار ایلام تاکید کرد:  تاکنون هفت هزار میلیارد برای سامانه گرمسیری هزینه شده و پنج هزار میلیارد دیگر نیاز است که اعتباراتی در سفر رییس جمهوری به ایلام به این پروژه عظیم اختصاص یافت.
استاندار ایلام با اشاره به دیدار اخیر با استانداران دیاله و واسط عراق گفت: مهم‌ترین هدف این دیدار‌ها فعال کردن بازارچه مرزی هلاله شمالی و مهران برای  توسعه و رونق اقتصادی استان است.
 بهرام نیا تاکید کرد: یکی مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم در استان برای توسعه و رونق اقتصادی ایلام، رایزنی برای فعال کردن و بازگشایی مرز هلاله شمالی، مهران و چیلات است که سفر فردا به استان دیالی عراق در همین راستا است.
وی ادامه داد: طی رایزنی انجام شده طی ۲ ماه  آینده ۸۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری اضافه شد که برای سامانه گرمسیری و راه‌های ارتباطی استان اختصاص می‌یابد.
وی با اشاره به صندوق پیشرفت و توسعه استانی گفت: موجودی این صندوق برای هر استان ۲ هزار میلیارد تومان است.
نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام گفت: مهم‌ترین شاخصه دولت سیزدهم، خدمات رسانی به مردم است که همه مسئولان برای تحقق این مهم تلاش دارند.
حجت‌الاسلام سید محسن سعیدی گلپایگانی گفت: افق‌های پیش روی ایلام در دولت جدید روشن است و با بهره‌گیری از تمامی امکانات، ایلام در ریل توسعه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار