کد خبر: ۱۹۳۳
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام:

رسانه‌ها سربازان صف اول جهاد تبیین هستند

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه کسی می‌تواند به جهاد تبیین ورود پیدا کند که اعتقاد به اراده عمومی مردم باشد، گفت: قدرت تمیز و بصیرت لازم را برای شناخت و تشخیص حملات، توطئه‌ها و تحرکات انحرافی دشمنان لازم است.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، عصر امروز (۲۰ فروردین) در نشست گفتمانی چراغ راه که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در حسینیه حضرت زینب کبری (س) برگزار شد، اظهار کرد: تبیین و ابهام زدایی موضوعی است که بار‌ها توسط مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است، اما جهاد تبیین موضوعی است که ایشان با قید فوری و قطعی مورد تاکید قرار داده اند.
حجت الاسلام «محمدعلی نجفی» با اشاره اینکه جهاد تبیین بحثی است که شامل همه آحاد جامعه به ویژه خواص جامعه و افراد تاثیر گذار می‌شود، ابراز کرد: اصحاب رسانه  و قلم به دستان سربازان صف اول جهاد تبیین هستند چرا که حوزه اثر بیشتری در جامعه دارند.
وی با بیان اینکه اصحاب قلم و رسانه تهاجمات فکری و رسانه‌ای دشمنان را درک می‌کنند، افزود: جهاد مقابل هجمه قرار دارد و باید این باور وجود داشته باشد که نظام و مردم ایران اسلامی مورد هجمه‌های مختلف جنگ نرم و فرهنگی قرار گرفته اند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ابراز کرد:  کسی می‌تواند در جهاد تبیین موفق عمل کند که معتقد به تاثیر اراده مردم در آینده کشور باشد و این مردم هستند که در کشور می‌توانند آینده انقلاب را رقم بزنند و پیشرفت کشور را محقق کنند.
حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه کسی می‌تواند به جهاد تبیین ورود پیدا کند که اعتقاد به اراده عمومی مردم باشد، یادآور شد: کسی می‌تواند در جهاد تبیین باشد که به پیشرفت کشور  و انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: اگر ما هم تحت تاثیر پمپاژ ناامیدی دشمنان قرار بگیریم نمی‌توانیم در راستای جهاد تبیین گام برداریم، امروز رسانه‌های باید در راستای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، دستاورد‌های بزرگ کشور و انقلاب را به درستی برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کنند.
وی یادآور شد: اگر قدرت تمیز و بصیرت لازم را برای شناخت و تشخیص حملات، توطئه‌ها و تحرکات انحرافی  دشمنان نداشته باشیم، نمی‌توان در امر تحقق جهاد تبیین موفق عمل کرد.
 حجت الاسلام نجفی بیان اینکه علی رغم اینکه مشکلات و کمبود‌هایی در کشور وجود دارد، کشور در مسیر رشد و تعالی قرار دارد، ابراز کرد:  رسانه‌ها امروز نقش مهمی در راستای تحقق جهاد تبیین دارند و باید این واقعیت را پذیرفت که اگر نظام ضربه ببیند همه مردم آسیب خواهند دید.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: جهاد تبیین معلوم می‌شود که احساس خطری در این زمینه وجود دارد و اگر دیر بجنبیم ممکن است خیلی دیر شود.
وی ابراز کرد: در راستای لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری سلسله نشست‌های گفتمانی جهاد تبیین با عنوان «چراغ  راه» با همه صنوف تاثیرگذار جامعه در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه این سلسله نشست‌ها با حضور ۱۷ قشر تأثیرگذار جامعه در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، یادآور شد: این سلسله نشست‌ها در ده شهرستان استان با محوریت ائمه جمعه شهرستان‌ها برگزار می‌شود و تلاش شده است که از همه سلایق در برگزاری این نشست‌ها دعوت شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار