کد خبر: ۲۰۳۷

خانه عکاسان ایلام افتتاح شد

خانه عکاسان ایلام در حوزه هنری استان افتتاح شد.
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

«محمدعلی قاسمی» ، رئیس حوزه هنری ایلام در این مراسم با اشاره به نقش هنر عکاسی در جریان انقلاب اسلامی و ثبت لحظه های تاریخی جنبش ملت ایران، اظهار کرد: هنر عکاسی چه در دوران انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی بازتاب دهنده و یکی از رسانه هایی بود که راوی رنج ها و رشادت ها و جانفشانی های ملت ایران در صحنه پرغوغای جهانی بود و در این دو بزنگاه تاریخی درخشان عمل کرد.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه حوزه هنری از هنرمندان متعهد و تولیدکنندگان آثار درچارچوب های فکری انقلاب ، گفت: با حضور جوانان با تفکر درخشان و پر امید مطمئنا شاهد درخشش آنها در سطح ملی و جهانی خواهیم بود و اهتمام حوزه هنری ، همیشه بر آموزش و تربیت هنرمندان ایلامی و کمک جهت رشد و بالندگی آنها بوده و خواهد بود .
«رحیم رضاپسند» ، رئیس خانه‌ی عکاسان ایلام نیز اظهار کرد: برنامه و روند ما در قالب خانه ی عکاسان ، مبتنی بر آموزش و در کنار آن هدایت اعضاء به بازارهای ملی و بین المللی خواهد بود . وی گفت : همه کسانی که الان عضو خانه ی عکاسان هستند همگی آموزش های لازم را در زمینه عکاسی دیده و آماده‌ی ورود به عرصه عکاسی حرفه‌ای و حتی تامین زندگی خویش از این منبع هستند و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شده این راه به سرانجامی نیکو منتهی شود و کسانی که وارد این ساختار می شوند به مقصود خود که همانا هنر والا و انسانی است دست یابند .

خانه عکاسان ایلام افتتاح شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار