کد خبر: ۲۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد؛

مشارکت ۹۰ درصدی شبکه امامت ایلام در مهرواره اوج

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از مشارکت ۹۰ درصدی شبکه امامت ایلام در مهرواره اوج خبر داد.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش رروابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت الاسلام محمد علی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به  مشارکت بالای شبکه امامت در استان ایلام گفت: به جز یکی دو شهرستان در بقیه استان پیشرفت ۹۰ درصدی در رسیدن به اهداف مهرواره اوج را در شاهد هستیم.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی شهید حجت الاسلام بیاضی زاده اظهار داشت: در این نشست‌ها به بیان تجربیات موفق در مهرواه اوج پرداخته شد و هم اندیشی و تبیین خوبی را برای پیشبرد این طرح شاهد بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اجرای مهرواره اوج را در استان ایلام موفقیت آمیز توصیف کرد تصریح کرد: با کمک راهیار استان توانستیم راهیاران شهرستانی را نسبت به مهرواره اوج به خوبی تبیین کنیم و اختیارات ایشان را توسعه تا از یک فرد توصیه گر به فردی مسئول تبدیل شده و با همراهی معاونت فرهنگی کار را به عهده بگیرند و اینچنین شد که شاهد نتایج خوبی در مهرواره اوج بودیم.

وی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف طرح باید در مرحله اول اطلاعاتی که از استان‌ها اخذ می‌شود برای خروجی کار قابلیت دسترسی داشته باشد، لازم است در این خصوص سامانه‌ای ایجاد و از پراکندگی اطلاعات جلوگیری شود چراکه این اتفاق سردرگمی مدیران و راهیاران شهرستانی را با خود به همراه دارد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به راهکارهایی که برای حل مشکلات منطقه‌ای در قالب مهرواره اوج به راهیاران شهرستانی پیشنهاد می‌شود، بیان کرد: کار در این حوزه باید با مهندسی دقیق‌تری صورت بگیرد، محتواها باید تقویت شوند و برای ارائه راهکارهای حل مسئله از ظرفیت دانشگاه‌ها و سایر نهادها که در عرصه مسائل اجتماعی مطالعه و تجربیاتی داشته‌اند بهره برد.

مدیرکل تبلیغات ایلام افزود: بسیاری از گروه‌های جهادی ما تجربیاتی دارند و ممکن است ایده‌هایی را داشته باشند که می‌توان از آنها در حل مسائل بهره برد.

وی گفت: فهم اثرات هر کاری در گرو اثر سنجی آن کار است، در میدان نظارت نمی‌توان براساس گزارشات اکتفا کرد در واقع در این میان شیوه‌های نظرسنجی و افکار سنجی وجود دارد که باید از آنها بهره برد. در هر حال برای کسب بهترین و با اولویت ترین شیوه‌ها باید به سمت کار واقعی و کاربردی تر پیش برویم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار