کد خبر: ۲۰۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بهره گیری از سمن‌های هنری برای جهاد تبیین

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: می‌توانیم از ظرفیت سمن‌ها به ویژه سمن‌های فعال هنری و به طور کلی فعالیت‌های هنری در موضوع جهاد تبیین استفاده کنیم.
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضایی صبح چهارشنبه در اولین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با موضوع مناسبت‌های ماه رمضان اظهار کرد: بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین هم فوری و هم به نوعی واجب است.

بهره گیری از سمن‌های هنری برای جهاد تبیین/کمک مؤمنانه ادامه یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از پژوهشگران در زمینه جهاد تبیین ورود پیدا کرده‌اند، بیان‌کرد: برای موفقیت در موضوع جهاد تبیین باید خود ما مطالعات زیادی داشته باشیم.

رضایی با اشاره به ظرفیت بالای سمن‌های خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: می‌توانیم از ظرفیت این سمن‌ها به ویژه سمن‌های فعال هنری و به طور کلی فعالیت‌های هنری در موضوع جهاد تبیین استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند در جهاد تبیین و تقویت فرهنگ جامعه بسیار موفق و مؤثر عمل کنند، گفت: محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان سوژه‌های بسیار خوبی برای گزارش‌های رسانه‌ای در راستای معرفی این برنامه‌های فرهنگی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فضاسازی شهری به ویژه در ورودی‌های شهر طی ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های این ماه بسیار حائز اهمیت است.

رمضان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در کمک‌های مؤمنانه طی ایام کرونا بسیار خوش درخشیدند، گفت: هرچند از روز‌های سخت کرونایی تا حدی عبور کردیم، ولی نباید فشار تورم‌های کمر شکن بر مردم را نیز فراموش کرد و از این جهت کمک‌ها ادامه یابد.

وی یادآور شد: محافل تفسیری قرآن کریم نیز از ظرفیت‌های بی بدیل ماه مبارک رمضان است که باید از آن استفاده بهینه کرد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار