کد خبر: ۲۱۰۲
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه خبر داد؛

فعالیت ۴۰ مبلغ در بشرویه طی ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام نودهی با بیان اینکه ۴۰ مبلغ در مساجد و اماکن مذهبی بشرویه طی ماه مبارک رمضان فعالیت دارند، گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه مذهبی و قرآنی طی ماه مبارک رمضان در بشرویه اجرا می‌شود.
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

حجت الاسلام «محمدهادی نودهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی طی ماه مبارک رمضان اجرای برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود در راستای ترویج قرآن کریم و مباحث دینی و اسلامی قرار داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه بیش از ۲۰ عنوان برنامه مذهبی و قرآنی طی ماه مبارک رمضان در بشرویه اجرا می‌شود، گفت: شناسایی و ثبت جلسات خانگی نورالثقلین و برگزاری محافل اُنس با قرآن کریم و نشست بانوان اندیشه ورز با موضوع جهاد تبیین، ازدواج و جمعیت از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها است.

فعالیت ۴۰ مبلغ در بشرویه طی ماه مبارک رمضان

وی در خصوص برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم در بشرویه عنوان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ جلسه جزء خوانی قرآن کریم در مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نودهی ادامه داد: برگزاری کرسی تفسیر با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه شهرستان و روحانیون توانمند در مساجد و اماکن دینی و تکریم فعالان حوزه ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم و ترویج قرآن در هیئات و تشکل‌های دینی و نشست‌های مشترک مادحین و قاریان شاخص در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه به اجرای طرح ملی مسابقه تفسیر اشاره کرد و افزود: این طرح با عنوان «کلام دوست» در فضای مجازی اطلاع رسانی و همزمان با سراسر کشور در بشرویه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری پویش «یک آیه، یک سخن» در بشرویه گفت: این پویش جهت تبیین و تفسیر آیات قرآن کریم و به منظور جهت دهی به تولید محتوای قرآنی ویژه بانوان در این شهرستان طی ماه مبارک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نودهی با بیان اینکه ۴۰ مبلغ در مساجد و اماکن مذهبی بشرویه طی ماه مبارک رمضان فعالیت دارند، افزود: برگزاری جلسه «طلایه داران تبلیغ» با حضور ائمه جمعه و جماعات و روحانیون مستقر، بومی و طرح هجرت طی این ماه مبارک در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان عنوان کرد: برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد سطح شهرستان توسط ائمه جمعه و جماعات با رعایت مسائل بهداشتی از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار