کد خبر: ۲۱۱۱
در نخستین جلسه رسمی دوره جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی بیان شد

بسیج برترین پیشنهاد امام به انسان دغدغه‌مند است

در نخستین جلسه رسمی دوره جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قمی گفت: ترقی ومتحول کردن بسیج که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است، مستلزم مبارزه است.
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین جلسه رسمی دوره جدید مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی- ، حجت الاسلام حریزاوی - قائم مقام سازمان- ، حجت‌الاسلام علی دارابی - مشاوررئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور مجلس و استان‌ها و مدیر عقیدتی و نظارت مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی-، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود صفی یاری - فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان و شورای سیاست گذاری بسیج - برگزار شد. 
حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی- در این جلسه با بیان اینکه « درست نیست که در کار فقط به نامگذاری بسنده کنیم ، گفت: اصلا مکتب ما این شکلی نیست، یعنی اگراز«انقلاب» صحبت می‌کنیم ، باید حرف‌های آقا در گوش ما زنگ بزند، هر چیز صورتی دارد و سیرتی. از آن سیرت و صورت همه چیز آغاز می‌شود. اگر اسم را بگذاریم «نظام اسلامی»، اما کاری نکنیم باعث تضعیف نظام می‌شویم.
وی در ادامه افزود: بسیجی حقیقت بزرگی است، بازوی قدرت‌مند نظام است، بسیج برترین پیشنهاد امام به انسان دغدغه‌مند است، بسیج همیشه گره گشای واقعی نبرد بوده است. قبل از آقای صفی یاری دوستان دغدغه مندی مشغول به فعالیت بودند و حالا که به ایشان اعتماد زیادی دارم و اختیار تام هم داده ام، توقع دارم اتفاقات بسیار اثرگذاری در مرکز بسیج سازمان تبلیغات ایجاد شود.
حجت الاسلام قمی ادامه داد: در نظام اسلامی، حساب و کتابی بین مسئولان و خداوند برقرار است. تعبیری حضرت آقا از امام خمینی (ره) دارند که می‌فرمایند امام (ره) تا مرز‌های عصمت پیش رفت و به همگان زندگی علی واری را نشان داد ، همین امام (ره) که به تعبیر رهبری تا مرز‌های عصت پیش رفته اند، فرمودند من به بسیجی‌ها افتخار می‌کنم. 
وی در ادامه با بیان اینکه «جهاد تببین» محوراصلی مأموریت ماست و به گفته مقام معظم رهبری، جهاد تبین مسئله حیاتی انقلاب است افزود: جهاد تبیین، مجاهدت هوشمندانه می‌خواهد، وقت گذاشتن می‌خواهد، تلاش شبانه روی می‌خواهد. حالا که از جانب ولی فقیه، امری صادر شده است و همه باید جهاد تببین را انجام بدهیم باید به آن بپردازیم و منتظر نمانیم ابتدا حقیقت جهاد تبیین، تعیین شود تا بعد قدمی برداریم. جهاد، یک تکلیف و وظیفه است که باید به آن بپردازیم. حرکت بسیجی که وقت نمی‌شناسد، ما در سازمان تبلیغات اسلامی باید محور اصلی عملیاتی جهاد تبیین مردمی باشیم. حتما گره‌های کوری که باز کردن آن از دست بقیه بر نمی‌آید باید به دست بسیج باز شود. ترقی و متحول کردن بسیج که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است، مستلزم مبارزه است.

ارسال نظر