کد خبر: ۲۱۵۵

۴۳ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی مهریز تجلیل شدند

همزمان با ماه مبارک رمضان جمعه شب با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولان و مردم ۴۳ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی شهرستان مهریز تجلیل شدند.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي يزد،‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد  در مراسم تجليل از 43 برگزيده مسابقات قرآن اين استان گفت: انس و الفت نسل جوان با کلام وحی آنها را در برابر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص تهدید نرم دشمن مصون نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی با قدردانی از فعالان قرآنی به اهمیت برگزاری دوره‌های حفظ و مسابقات در استان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم محوری در سال‌جاری گسترش فرهنگ قرآنی است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر  مساجد استان جزء خوانی کلام وحی با حضور اقشار مختلف مختلف به خصوص جوانان برگزار می‌شود و برای تقویت آن باید تشکل‌های دینی بیشتر تلاش داشته باشند.

نجیمی بیان کرد: برگزاری برنامه جزء خوانی در منازل، برگزاری کلاس‌های روخوانی و رونخوانی و توجه به تفسیر کلام وحی از دیگر برنامه‌های مهمی است که امسال به نحو مناسب پیگیری و برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام ‌معه مهریز از فعالیت‌های قرآنی در شهرستان قدردانی کرد و گسترش آن را برای مقابله با تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی به عنوان امری مهم خواستار شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۴۳ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی مهریز تجلیل شدند

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار