کد خبر: ۲۴۱
مدیرکل حوزه هنری استان قزوین:

رهاورد رویداد پیشگام آشنایی با مسیر مطالبه‌گری است

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: رهاورد رویداد پیشگام برای مطالبه‌گران، شناخت از مسیر است.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي،محمدرضا امامقلی مدیرکل حوزه هنری استان قزوین در خصوص طرح پیشگام اذعان کرد: طرح پیشگام کمک به طرح و حل مسائل با مشارکت کنش گران مردمی است.

وی ادامه داد: رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو تدوین، تبیین و جاری سازی الگوی پیشرفت آن جامعه است و این الگو در کشور ما در ادوار مختلف به اشکال متفاوتی اجرا شده است.

امامقلی تبیین کرد: البته در غرب هم الگوهای توسعه مدام در حال پایش و بروز رسانی هستند، آنچه مسلم است پیشرفت با مشارکت و عاملیت خود مردم محقق می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: سازماندهی و آموزش گروه‌های کنش گر از جمله دانشجویان هر زیست بوم و توانمند کردن آنها متناسب با مسائل بوم امری با اهمیت است اما مهم‌تر از این مقوله شبکه سازی و استمرار ارتباط این افراد با حلقه‌های تفکر است که موجب رشد گروه و توسعه فعالیتش خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت رویداد پیشگام بیان کرد: اهمیت این رویداد سازوکار اجرای آن و موفقیت در این شبکه سازی است.

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین اضافه کرد: فراموش نکنیم نمونه آفرینی از این جریان و حل مسئله در مقابل دیدگان مردم به کمک خودشان نیز با اهمیت است.

وی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های مطالبه‌گران شناخت مشکل است مطرح کرد: از دیگر مشکلات مطالبه‌گران ارزیابی و صحت سنجی و صورت بندی آن به شکلی است که وضع موجود و مطلوب و مسیر رسیدن به مطلوب مشخص شود.

امامقلی گفت: در حقیقت فرآیند صورت بندی از مشکل به مسئله و پیگیری روشمند آن یکی از ضروری‌ترین توانمندی‌ها است.

این مسئول در پایان یادآور شد: رهاورد رویداد پیشگام برای مطالبه‌گران همین شناخت از مسیر است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار