کد خبر: ۲۸۸۸
حجت‌الاسلام قمی:

نمی‌توان از ضرورت جهاد تبیین غافل شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسئله جهاد تبیین، مسئله نخست و اهم کشور است، امروز شرایط اقتصادی وضعیت سختی را برای مردم ایجاد کرده اما نمی‌توان از ضرورت جهاد تبیین غافل شد.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

 

نمی‌توان از ضرورت جهاد تبیین غافل شد

حجت‌الاسلام محمد قمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی قزوین که امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: مسئله جهاد تبیین، مسئله نخست و اهم کشور است، امروز شرایط اقتصادی وضعیت سختی را برای مردم فراهم کرده اما نمی‌توان از ضرورت جهاد تبیین غافل شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره بر این جهاد تأکید دارند و از آن با عناوین فریضه، تکلیف واجب و ضرورت اجتناب‌‎ناپذیر یاد کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: جهاد امروز به تحلیل، اهتمام و تبیین نیاز دارد تا به روشنگری برسیم. ائمه اطهار (ع) در میدان جنگ از دعا غافل نمی‌شدند بنابراین در میدان جهاد تبیین نیز نباید از دعا غافل شویم و از خداوند عنایت بطلبیم چون شاهد جنگ افکار عمومی هستیم و دشمن در حال قبضه کردن این افکار است.

جریان انقلابی قزوین به تیم مدیریتی استان کمک کند

حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قزوین در این مراسم اشاره کرد: به‌عنوان خادم نهضت تبلیغات اسلامی خود را لایق این جایگاه نمی‌دانستم و باورهایی داشتم که همچنان به آنان معتقد هستم. عمیقاً به حرکت جمعی، حرکت‌های تمدنی، اراده و توان مردم، نقش اساسی بانوان، حلقه‌ها و مجموعه‌های مردمی، برجسته‌سازی حرکات مردمی و ظرفیت جوانان باور دارم.

وی افزود: تحول با کارهای عادی و تدابیر عادی پیش نمی‌رود بلکه تدابیر باید خلاقانه بوده و زحمت بیشتری داشته باشد، برای همین با همکارانم هم‌عهد شدیم تا همه برنامه‌ها تحولی، تمدنی، جریان‌ساز، مردمی، شبکه‌ساز و مسئله‌محور باشد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: این هم عهدی مصادیقی دارد که ازجمله آن می‌توانیم به راه‌اندازی قرارگاه شهید سلیمانی، طرح سلام همسایه، توجه به ظرفیت امامان محله، رویداد پیشگام، مجموعه سدره، دوره بانوان تمدن‌ساز و ارتباط با هیئات اشاره کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که به‌عنوان تغییر رویکرد صورت گرفته تنها یک سرآغاز است و این حرکت نیاز به استمرار دارد تا پربار شود. هر آنچه که در این ۲ سال اتفاق افتاده حاصل حرکت جمعی و هر قصوری از جانب بنده بوده است.

حجت‌الاسلام زهرایی متذکر شد: جریان انقلابی شکل گرفته در استان نیاز به وحدت دارد که حول نماینده ولی فقیه شکل گرفته و باید به تیم مدیریتی جدید استان کمک کند تا شاهد اتفاقات جدیدی در استان باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار