کد خبر: ۳۶۴۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن

تبلیغ اسلام ناب محمدی اصلی ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن از تبلیغ اسلام ناب محمدی به عنوان اصلی ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد . 
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام هادی شکاری اظهار داشت: در واقع نوع نگاه دشمن به مسائل مختلف کشور ما، امروز حالتی پیدا کرده که تمرکز و هدف‌گذاری اش بر برخی مسائل خاص است.
وی افزود: بر این اساس می‌طلبد که ما نیز به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی و یک نهاد فرهنگی و در رأس مقابله با تهاجمات، مسیر خود را هدفمند قرار دهیم.
حجت الاسلام شکاری خاطرنشان کرد: باید با نحوه حمله و شیوه‌های مختلف تهاجمات دشمن در شرایط کنونی آشنا بوده و از سوی دیگر خود را به مسائل و لوازمی که  برای مبارزه هدفمند نیاز داریم، مجهز کنیم.
وی با اشاره به مخاطراتی که دشمن در جبهه فرهنگی برای کشور ایجاد میکند، تصریح کرد: در موضوع خانواده امروز دشمن خیلی هدفمند ورود پیدا کرده و درصدد زدن بنیان خانواده است.
حجت الاسلام شکاری خاطرنشان کرد: با این وصف میطلبد که ما نیز تبلیغات خود را به صورت هدفمند و با تمرکز بر موضوعاتی، چون خانواده قرار دهیم تا بتوانیم در مقابل حملات دشمن موفق باشیم.
وی با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی ورود به چنین مباحث هدفمند فرهنگی است، گفت: تبلیغ اسلام ناب محمدی اصلی‌ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی بوده و اسلام ناب هم یکی از خصلت‌هایش مبارزه با تبلیغات سوء دشمن است.
حجت الاسلام شکاری خاطرنشان کرد:امروز جنگ سخت خیلی کارایی ندارد و دشمن نیز در عرصه جنگ نرم در حال مبارزه با ما است می‌طلبد که ما نیز به این نیاز پاسخ دقیق بدهیم و خود را مجهز کنیم به علم روز و نحوه حضور در این فضا را بیاموزیم.
وی با بیان اینکه نحوه شناخت این جنگ نرم و نحوه مبارزه با آن را باید بدانیم، تصریح کرد:در این عرصه آن چه نیاز است، یکی نیروی توانمند و آشنایی به این فضا و دوم ایجاد دوره‌هایی است، که بتوانیم نسل جدید را در برابر تهاجمات تقویت کنیم.
شکاری خاطرنشان کرد: در یک کلام باید. تبیین شیوه‌های حملات و شیوه‌های جنگ دشمن علیه ما و شیوه‌های مقابله را آموزش دهیم تا بتوانیم در این عرصه موفق باشیم.

ارسال نظر