کد خبر: ۴۰۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه برگزار می شود

حجت الاسلام احمدی گفت: اجلاسیه پیرغلامان و خدامان حسینی اول شهریورماه به مدت سه روز در استان کرمانشاه برگزار می شود.
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش نهضت، حجت الاسلام یوسف احمدی در جلسه هماهنگی نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی اظهار داشت: اجلاسیه پیرغلامان و خدامان حسینی اول شهریورماه به مدت سه روز در استان کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این اجلاسیه بزرگ 450 مهمان خواهیم داشت که در اين ميان  50 ميهمان خارجي نيز در اين اجلاسيه شركت مي كنند.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خوشبختانه امسال مرز خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات بازگشایی خواهد شد و این یک فرصت مغتنم برای این استان خواهد بود، بنابراین از مسؤولان و مدیران شهرستان‌های سنقر، کرمانشاه، هرسین درخواست داریم که خود را برای میزبانی این زوار عزیز خود را آماده کنند.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: ازسوی دیگر موقوفات بسیاری در کرمانشاه با نیت خدمت به زائران عتبات عالیات و کربلا وقف شده اند که می توان از این فرصت برای ارائه خدمات بیشتر با زوار استفاده کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هیئات مذهبی باید مرکزی برای جهاد تبیین باشند، بنابراین این موضوع  محور اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی است. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار