کد خبر: ۴۱۴۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل خبر داد؛

5 هزار نفر روز تبلیغ دینی در دهه امامت و ولایت

رئیس تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای 5 هزار نفر روز تبلیغ دینی خبر داد و گفت: تبیین غدیر ، در اولویت برنامه های فرهنگی است.
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام انور قاسمی - رئیس تبلیغات اسلامی اردبیل - در مصاحبه با روابط عمومی - با تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر خم و آغاز دهه امامت و ولایت بر اهمیت اعزام مبلغ در توسعه فرهنگ دینی گفت: فرهنگ غربی با بهره مندی از فناوری های نوین و فضای مجازی، آسیب های اخلاقی و فکری متعددی را متوجه جامعه اسلامی کرده است که لازمه مقابله با این تهاجم حضور فعال و عالمانه در میدان جهاد فرهنگی می‌باشد.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در سطح استان، تعداد 500 نفر از روحانیون مستقر، طرح هجرت، امامان محله، بانوان مبلغه و فعالان فرهنگی و تبلیغی را در مدت 10 روز به مناطق مختلف از جمله مساجد، پایگاه های اجتماعی، حسینیه ها، ادارات، هیائت های مذهبی در شهرستان ها و روستاهای تابعه بویژه مناطق محروم و مرزی استان اردبیل اعزام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل به  اجرای 5 هزار نفر روز تبلیغ دینی به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در اردبیل اشاره کرد و گفت: تبیین واقعه غدیر و اهمیت مسئله ولایت در اولویت برنامه های فرهنگی است و روحانیون و مبلغات اعزامی در مجلس سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ به سئوالات و شبهات دینی،  این امر را مدنظر قرار داده و در بصیرت افزایی مخاطبین و بویژه جوانان تلاش می کنند.

خانواده ها محبت امام علی (ع) را در دل فرزندان خود پرورش دهند

حجت الاسلام جعفرزاده ، تبیین مسئله غدیر خم در خانواده ها را از وظایف مهم والدین نسبت به فرزندان عنوان کرد و گفت: حکومت جمهوری اسلامی ایران، حکومت علوی است و این حکومت با تفکر حضرت علی (ع) معنا می یابد لذا در بطن جامعه علی الخصوص در بین خانوادها، باید تبیین اهمیت ولایت و امامت مورد توجه قرار گرفته و والدین با معرفی واقعه غدیر خم برای فرزندان، آنان را با آموزه های دینی آشنا سازند.

وی به برگزاری  برنامه کارشناسی با حضور اساتید حوزه غدیر شناسی با مشارکت صدا و سیما مرکز اردبیل اشاره کرد و گفت: در دهه امامت و ولایت نشست های کارشناسی و پاسخ به شبهات با موضوع غدیر خم در صدا و سیما برگزار خواهد شد و مسابقه غدیر شناسی از مباحث مطروحه برگزار و به برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار