کد خبر: ۴۲۶۳

2 مسابقه خطبه غدیر در منطقه هشت کرج برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری شورای قرآنی منطقه هشت شهرداری کلانشهر کرج با حضور اعضای قرآنی شهرداری خبر داد و گفت: در نظر داریم علاوه بر برگزاری سایر برنامه های ویژه عید غدیر، دو مسابقه خطبه غدیر نیز برگزار كنيم.
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش نهضت؛ جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، ضمن تبریک عید سعید قربان، از برگزاری شورای قرآنی منطقه هشت شهرداری کلانشهر کرج با حضور اعضای قرآنی شهرداری خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: این اقدام شایسته به کمک شهرداری کلانشهر کرج در مناطق دهگانه در حال برگزاری است؛ با این تفاسیر شاهد احداث شوراهای قرآنی در مناطق شهرداری هستیم.

وی با بیان اینکه طی این نشست‌ها سعی داریم وحدت رویه در برگزاری محافل و اقدامات قرآنی ایجاد شود، اظهار کرد: در نظر داریم با ایجاد یک هم افزایی بین دستگاه ها و عناصر قرآنی اعم از موسسات و خانه های قرآن مناطق فعالان قرآنی که معمولا در حوزه‌ مساجد فعال هستند کمیته مدنظر تشکیل شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اساتید قرآنی در این کمیته‌ها حضور خواهند داشت، تصریح کرد: با همکاری تشکل قرآنی منطقه هشت مقرر شد، مراسمات عید سعید غدیر خم در چهار محفل مختلف در حوزه جغرافیایی این منطقه اعم از بوستان‌ها، مساجد و پارک‌ها برگزار می‌شود.

ملازاده در پایان بیان کرد: در این میان دو مسابقه خطبه غدیر نیز برگزار خواهد شد؛ همچنین محفل قرآنی ویژه فعالان این منطقه با حوزه ائمه جماعات، مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی منطقه، فعالان قرآنی، پایگاه‌های بسیج برپا است که مقرر شد با حضور قاریان مطرح ملی و بین المللی در دهه سوم یا چهارم محرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر