کد خبر: ۴۳۴۹
مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه خبر داد:

اجرای مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» در زیرکوه

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» در زیرکوه از ۲۱ لغایت ۲۷ تیرماه اجرا می شود.
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

اجرای مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» در زیرکوه

حجت الاسلام«احمد اسماعیلی» از بیرجند اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم فرهنگی و تلاش دشمن جهت ایجاد و گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه شاهد حملات و تهاجم دشمن به سمت فرهنگ عفاف و حجاب هستیم.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: عفاف و حجاب یکی از پر اهمیت ترین موضوعاتی است که می تواند در جهت حل معضلات فرهنگی جامعه بسیار کمک کند و متاسفانه فضای مجازی سبب ترویج بی حجابی در جامعه شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» گفت: کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟»، گفت وگویی دوستانه جهت رعایت وظایف و مسئولیت‌های دینی و اجتماعی است تا گامی جهت حل مشکلات و معضلات خانواده و جامعه باشد. 

 

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری مرکز نیکوکاری فرهنگی ظهور، مسابقه کتابخوانی حجاب عزت است یا اسارت را برگزار می کند. 

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در خصوص زمان برگزاری این مسابقه عنوان کرد: این مسابقه از 21 لغایت 27 تیر ماه با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و رعایت حجاب و عفاف در جامعه برگزار می شود و پس از پایان مهلت به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: منبع سوالات این مسابقه از کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟» نوشته «محمد صادق ذبیحی» بوده و علاقمندان می توانند به صورت رایگان از اداره تبلیغات اسلامی دریافت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار