کد خبر: ۴۴۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در دهه امامت و ولایت جشن‌های خیابانی در شهر کرمانشاه به ویژه در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شد و مورد استقبال ویژه مردم نیز قرار گرفته است.
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه

حجت الاسلام یوسف احمدی، ضمن تبریک فررسیدن عید غدیر، گفت: عید سعید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان و اعلام امامت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) را باید به حق، بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین عید در جهان دانست؛  چرا که با اعلام ولایت، اسلام به کمال ابلاغ شد و بعد از آن روز هیچ بهانه و حجتی برای مردم در طول تاریخ باقی نماند که بگویند حق را ندیدیم و نشناختیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، افزود: نسل امروز نیاز اشد به پیروی از تعلیمات دین اسلام به ویژه پیام غدیر دارد و این وظیفه علما و نخبگان است که پیام غدیر را به نسل جوان منتقل نمایند.
وی خاطر نشان کرد: غدیر در اسلام عید اکبر و روز تکمیل دین است لذا این روز ، حیات و روح تازه‌ای به دین اسلام دمیده است که بیانگر فداکاری و تبلیغات پیامبر اعظم (ص) در راه اعتلای دین اسلام می‌باشد.
حجت الاسلام احمدی،  تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، عید ولایت و بندگی همایش پیاده روی خانوادگی روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه در بلوار طاق‌بستان کرمانشاه حدفاصل پارک فدک تا میدان معلم برگزار و جشن بزرگ عید غدیر راس ساعت ۹ صبح روز عید غدیر همراه  با برنامه‌های متنوع و قرعه کشی و اهدا جوایز نفیس برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهارکرد:در روز عید غدیر ۲۴ هزار پرس غذای گرم در بین آحاد مردم توزیع می‌شود و سفره اطعام حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) به طول سه کیلومتر از میدان معلم تا میدان کوه نورد پهن خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار