کد خبر: ۴۶۴۸

اجتماع «علمداران حسینی» در یزد برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از برگزاری اجتماع «علمداران حسینی» ویژه مداحان، شعرا و نوحه‌خوان‌ها خبر داد.
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

اجتماع «علمداران حسینی» در یزد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین، رئیس تبلیغات اسلامی از یزد با اشاره به برگزاری اجتماع «علمداران حسینی» اظهار کرد: این گردهمایی ویژه مداحان، شعرا و نوحه‌خوان‌ها و با شعار «نجات اهل عالم با حسین است»که برای برنامه‌های ماه محرم در نظر گرفته شده، برگزار می‌شود.

وی از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی، مسئول مؤسسه حداث الحسین(ع) و استاد مقتل‌شناسی و روضه خوان بارز و مهم کشوری در این گردهمایی خبر داد و گفت: این اجتماع ساعت ۱۷ روز دوشنبه، سوم مردادماه در محل حسینیه ثارالله یزد برگزار خواهد شد.

دادآفرین بیان کرد: اجتماع علمداران حسینی به همت اداره تبلیغات اسلامی استان و شهرستان یزد، و تشکل‌هایی که ذیل این نهاد قرار دارد اعم از شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و بنیاد دعبل با همکاری مجموعه‌های جامعه ایمانی مشعر هیئت رزمندگان اسلام یزد و بسیج مداحان استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از برگزاری دوره فشرده آموزشی ذکر مصیبت ویژه مبلغان و مبلغات شهرستان خبر داد و گفت: آشنایی با دستگاه‌های کاربردی در  روضه خوانی با حضور حجت‌الاسلام عسکری، آداب نوکری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی، مقتل شناسی و مقتل خوانی با حضور حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین و مهندسی اجرا با حضور محسن محمدی پناه از سرفصل های این دوره است. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار