کد خبر: ۴۸۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

رویداد «ذبح عظیم» در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رویداد ذبح عظیم در روز ۱۳ محرم در کرمانشاه برگزار می‌شود.
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

رویداد «ذبح عظیم» در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش نهضت، حجت الاسلام یوسف احمدی اظهار کرد: شعار سراسری محرم ۱۴۰۱ از سوی هیأت مذهبی کشور نجات اهل عالم با حسین (ع) است انتخاب شده است.

وی افزود: مجالس عزاداری ایام محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد زیرا بر اساس آمارها تعداد مبتلایان به کرونا در کشور افزایش یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تأمین امنیت هیأت مذهبی به نیروی انتظامی و بسیج واگذار شده و در شب گذشته هیچ موردی از اخلال در نظم گزارش نشده است.

احمدی بیان کرد: مسدود کردن کامل خیابان برای عزاداری و اخلال در تردد نیروهای امدادرسان ممنوع بوده و همچنین اطلاع رسانی شده که در ساعات پایانی شب مزاحمت برای سایر مردم ایجاد نشود.

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی نیز در شهر کرمانشاه در دهه اول محرم برپا شده و مقرر شده با اجرای طرح هر هیئت یک رفتگر حسینی زباله‌های تولید شده توسط خود عزاداران جمع آوری شود.

احمدی خاطر نشان کرد: برگزاری ستاد شئون فرهنگی ماه محرم، طلایه داران تبلیغ، پرچمداران ولایت با حضور ۱۰۰ هیئت مذهبی از جمله برنامه‌های آمادگی برای ماه محرم بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: موضوع بصیرت افزایی، بیان فضائل اهل بیت (ع)، جهاد تبیین و جوانی جمعیت از جمله مباحث تبلیغی در ماه محرم است که به روحانیون اطلاع رسانی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای فضاسازی شهر کرمانشاه برای ایام محرم با کمک شهرداری کرمانشاه َبیرق های عزا در شهر کرمانشاه نصب شده است.

احمدی اضافه کرد: همچنین رویداد ذبح عظیم ویژه ۱۳ محرم در کرمانشاه برگزار می‌شود که طی آن گوشت قربانی بین فقرا و نیازمندان توزیع خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار