کد خبر: ۴۹۸
توسط حوزه هنری‌های سراسر کشور:

ببینیم: «ناکوک» ساعت ۹؛ کوک می‌شود!

نخستین پویش رسانه‌ای «ناکوک» با موضوع «‌آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی» در قالب فیلم انیمیشن طی چهل شب، رأس ساعت ۲۱ در بستر فضای مجازی اکران می‌شوند.
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، « محمد مهرابی» رییس حوزه هنری البرز پویش رسانه‌ای ناکوک، این پویش را گامی مهم در جهت توجه به معضلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: این پویش به همت حوزه هنری با مشارکت سازمان امور اجتماعی وزارت کشور برگزار شد و طی این همکاری بر اساس پایش‌های میدانی به عمل آمده؛ ۹ آسیب عمده و فراگیر در جامعه شامل: «اخلاف زوجین»، «سالمندان»، «سرقت»، «معضلات نوجوانان»، «کودک آزاری»، «نزاع»، «اعتیاد»، «خودکشی» و «خیانت به همسر» مورد توجه کارشناسان قرار گرفت و در این زمینه با همراهی هنرمندان و فیلمسازان کشور آثاری با مضامین فوق تولید شد.

وی افزود: در گام نخست این پویش، چهل فیلم و انیمیشن‌ کوتاه تولید شد و در مراکز استانی حوزه‌هنری با موضوع: «معضلات و آسیب‌های اجتماعی، به‌صورت همزمان طی چهل شب، رأس ساعت ۲۱ در بستر فضای مجازی اکران می‌شوند.

وی یادآور شد: برای این پویش رسانه‌ای در گام‌های بعدی و بر اساس یک نقشه راه مستمر آثار دیگری از هنرمندان با موضوع معضلات اجتماعی ارائه خواهد شد.

گفتنی است، پخش انیمیشن و فیلم‌های پویش رسانه ای «ناکوک» در فضای رسانه‌ای پخش می‌شود و علاقه‌مندان علاوه بر مشاهده آثار در پیج اینستاگرام مراکز استانی، می‌توانند از پایگاه اطلاع‌رسانی ناکوک www.nakook.ir آثار فوق را دریافت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار