کد خبر: ۵۳۴۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

صبر و استقامت آزادگان اهداف انقلاب را محقق كرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل آزادگان را سرمایه کشور برشمرد و گفت: صبر ومقاومت آزادگان اهداف انقلاب اسلامی را محقق ساخت.
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲

به گزارش  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام قام جعفرزاده در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، با تبریک سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: رشادت و مردانگی آزادگان، موجب سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب شد و آزادگان در سخت‌ترین شرایط با صبر، حوصله و مقاومت نشان دادند که با توکل و امید به خداوند متعال می‌توان بر سختی‌ها غلبه کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان به تعالیم ارزشمند اسلام ناب محمدی را عامل اصلی در سربلندی این دلیرمردان در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: آزادگان در طول اسارت خود به دشمن باج نداده و اجازه بهره‌برداری سیاسی از حضور اسیران را ندادند و دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: جوانان می توانند از آزادگان هشت سال دفاع مقدس درس وفاداری و تعصب به میهن اسلامی را فرا بگیرند که در این میان لازم است مسؤولان تدابیری را بیندیشند تا فرهنگ و نحوه رفتار آزادگان در طول اسارت به جوانان کشورمان انتقال یابد.

لزوم استفاده از ظرفیت آزادگان و ایثارگران در اعتلای نظام اسلامی

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل تاکید کرد: آزادگان به‌عنوان ذخیره‌ای راهبردی و تاثیرگذار در روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی هستند و تعامل و ارتباط با خانواده‌های شهدا، ایثارگران، بهترین راه برای درس گرفتن از تاریخ و خدمت بهتر و صادقانه‌ به مردم کشورمان است تا از تجارب و خدمات شایسته آنان در اعتلای نظام اسلامی بهره مند شویم..

حجت الاسلام جعفرزاده بیان داشت: بیان سختی‌ها و شکنجه‌ها و روایت دوران دفاع مقدس سخت و تالم انگیز است اما برای نوجوانان و جوانانی که آن دوران را ندیده و درک نکرده‌اند باید بازگو شود تا این آینده سازان کشور رشادت و دلیری آزادگان را الگوی خود در حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دهند. 

وی با بیان اینکه اردبیل افتخار حضور 700 آزاده را در مناطق مختلف این استان دارد ، خاطر نشان کرد: این عزیزان دین بزرگی به گردن همه ما دارند که پس از گذشت 32 سال هرگز خم به ابرو نیاورده و با عشق و ایمان در دفاع از ایران و انقلاب اسلامی ثابت قدم مانده اند که در این راستا همه مسئولان استان باید در ارج نهادن به مقام آنان و استفاده از اندیشه و ظرفیت فرهنگی آنان در تصمیمات اجرایی مدیریتی جامعه استفاده کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: فضاسازی تبلیغی شهر، تجلی و دیدار از خانواده آزادگان، نام‌گذاری اماکن و مزین کردن نام آن به واژه آزاده در سطح شهر و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف برای این عزیزان ، قدرشناسی اندکی از جانفشانی‌های آنان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار