کد خبر: ۵۴۱۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

شریکة الامام؛ عنصر اصلی «مهرواره بانور» در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی گفت: با هدف تقویت بنیان خانواده و ایجاد امید در محلات با حل مسائل آن‌ها در حوزه خانواده، طرح «مهرواره بانور» در محلات آسیب‌پذیر استان اردبیل با محوریت شریکة الامام اجرا می شود.
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸

 

 

شریکة الامام؛ عنصر اصلی «مهرواره بانور» در کاهش آسیب‌های اجتماعی است
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل  در نشست هماهنگی «مهرواره بانور» که در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، مردمی کردن فعالیت‌ها را عامل اصلی در اثرگذاری امور تبلیغی و فرهنگی در جامعه برشمرد و اظهار کرد: با هدف تقویت بنیان خانواده و ایجاد امید در محلات با حل مسائل آنها در حوزه خانواده، مهرواره بانور در محلات آسیب پذیر استان اردبیل اجرا می شود.

وی تلاش بانوان محله برای تعالی خانواده را شعار اصلی مهرواره بانور عنوان کرد  گفت: در مهرواره بانور که از سوی دفتر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی به استان ها ابلاغ شده است، فعال سازی ظرفیت­ های عظیم بانوان مسجدی در حل مسائل خانواده و اصلاح باورهای جامعه در حوزه فرزندآوری و ازدیاد نسل در اولویت قرار دارد.

وی از برنامه ریزی فرهنگی با مشارکت بانوان فعال تبلیغی برای اجرای این مهرواره در استان اردبیل خبر داد و افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی و مقابله با رواج سبک زندگی غربی در خانواده و آسیب ­های ناشی از آن، روایت تجارب و خاطرات زندگی تبلیعی شریکه ­الامامان (همسران امامان) و نیز بانوان کنشگر مسجدی در رابطه با زندگی بانوان مسجدي و هویت بانوان مسجدی و حل مسجد محور مسائل محله توسط بانوان از مهم ترین برنامه ­ها در اجرای مهرواره بانور در استان اردبیل است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل شبکه شریکه­ الامام را کنشگران اصلی مهرواره بانور عنوان کرد و گفت: پایگاه ­های مقاومت خواهران بسیج، کانون ­های فرهنگی، هنری مساجد در بخش بانوان، گروه­های جهادی بانوان مسجدی، خادمیاران بانوان مسجدی، طلاب حوزه علمیه خواهران، مربیان قرآن و هیئت ­های مذهبی بانوان استان اردبیل با شناسایی مسائل و مشکلات محلات به ارائه طرح­ و ایده ­های فرهنگی در رفع این مشکلات تلاش می کنند.

حجت الاسلام محسنی از حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی و نظارت بر حسن اجرای مهرواره بانور در استان اردبیل خبر داد و گفت: ایده­ ها و طرح­ های ارسالی به دبیرخانه مهرواره با حضور معاون فرهنگی در تیم داوری استان به عنوان مسئول تیم بررسی و در مراسم اختتامیه که در  تاریخ 22 مهرماه همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار می ­شود از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی به نحوه شرکت در مهرواره بانور اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این مهرواره می توانند تا تاریخ 26 شهریورماه عدد 1 را به سامانه پیامکی 5000175 ارسال کرده و یا با شماره 2- 0453371751 تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است، در اجرای مهرواره بانور دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، ، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، کانون­ های فرهنگی مساجد، صدا و سیما، قرارگاه فاطمه الزهرا­­(س)، حوزه علمیه خواهران، اتحادیه موسسات قرآنی، بسیج جامعه زنان و هیئات مذهبی بانوان با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همکاری می کنند.​

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار