کد خبر: ۵۴۲۰
مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

تعالی خانواده با مشارکت بانوان محلات اردبیل

سارا حقی گفت: «مهرواره بانور» با هدف ثبت تجربیات همسران امامان محله، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعالی خانواده‌ها با مشارکت بانوان محلات اردبیل اجرا می‌شود.
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

تعالی خانواده با مشارکت بانوان محلات محوریت «مهرواره بانور» است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی در نشست هماهنگی «مهرواره بانور» در سخنانی هدف از اجرای این طرح را عمل به فرامین مقام معظم رهبری در قالب سیاست های کلی خانواده عنوان و اظهار کرد: با توجه به اینکه مردی سازی تبلیغ و تبدیل کردن اقشار مختلف بانوان به همکار تبلیغی مدنظر است لذا مهرواره بانور با کنشگری بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی با مشارکت شریکه الامامان(همسران امامان محله) در راستای حل مشکلات محلات در راستای تعالی و تحکیم بنیان خانواده در استان اردبیل اجرا می شود.

وی بر ضرورت ترویج و تبلیغ تعالیم دینی در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: نسل جوان مشتاق بهره مندی از امکانات نوین رسانه ای در حوزه فرهنگ دینی است لذا بخش مهمی از این مهرواره به ثبت خاطرات همسران امامان محله در فضای مجازی اختصاص یافته تا کاربران از تجارب و خاطرات آنان در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی استفاده کنند.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به ثبت فعالیت های بانوان در محلات در مهرواره بانور اشاره کرد و گفت: موضوعاتی از جمله ازدواج و تشکیل خانواده، روابط زوجین، فرزندآوری و فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد در خانواده، سلامت در خانواده در مهروراه بانور در اولویت قرار گرفته و شرکت کنندگان مسائل محلات خود در این موضوعات را در سامانه www.mehrvare-banor.ir  ثبت می کنند.

حقی افزود: آموزش خاطره نویسی، روش مساله شناسی و حل مسائل خانواده، آموزش نحوه ثبت مسئله و خاطره، مشاوره تلفنی درباره نحوه حل مسئله، خاطره نویسی و مسائل خانواده، نحوه ثبت گزارش حل مسئله و ارسال خاطره و تکمیل فرم های مربوطه از بخش های مختلف سامانه مهرواره است.

وی به نحوه شرکت در این مهرواره اشاره کرد و افزود: بانوان علاقمند برای شرکت در این مهرواره می توانند عدد 1 را به سامانه اینترنتی 5000175 ارسال کنند.

گفتنی است، در اجرای مهرواره بانور دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، ، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، کانون های فرهنگی مساجد، صدا و سیما، قرارگاه فاطمه الزهرا(س)، حوزه علمیه خواهران، اتحادیه موسسات قرآنی، بسیج جامعه زنان و هیئات مذهبی بانوان با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همکاری می کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار