کد خبر: ۵۴۳۷

روایت روشنایی از آزادی زندانیان + فیلم

روحانی جوان که این روزها حسابی درفضای مجازی فعالیت دارد از ماجرای جمع آوری کمک های نقدی برای آزادی زندانیان می گوید.
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، پویش روایت روشنایی که به همت بنیاد هدایت راه افتاد، قرار شد امامان محله فعالیت های خود را در فضای مجازی نیز منتشر کنند. در همین راستا بود که امامان محله دست به کار شدند تا با شرکت در پویش روایت روشنایی، روایتگر فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی ای باشند که در محل تبلیغ خود انجام می دهند.

در جریان همین پویش روایت روشناییی ، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی فخر از روستای اسفرنجان شهرستان گلپایگان، روایتی از فعالیت های خود در فضای مجازی را بازگو می کند.

این روحانی جوان خوزستانی و فرزند خرمشهر سال‌هاست در شهرستان گلپایگان مشغول فعالیت است و استفاده از فضای مجازی را استفاده از فرصت می داند. او می گوید: دوره‌هایی را در سازمان تبلیغات و در خصوص فضای مجازی داشتیم که اطلاعات خوبی به دست آوردیم. بعد از آن بود که تصمیم گرفتیم که وارد فضای مجازی شویم تا از این فرصت استفاده کنیم نه اینکه فرصت ها را بسوزانیم و از دست بدهیم.

وی می گوید: به عنوان مبلغ دین باید نگاه جهانی داشته باشیم. اگر من بخواهم در سطح روستا کار بکنم که روستا من را می بیند اما اگر بناست در سطح جهانی کار بکنیم می گویم همیشه نمره ۲۰ را در نظر می‌گیرم که به نمره ۱۸ برسیم.

حاج آقا حسینی می گوید:  با حضور درفضای مجازی با حضورمان در صحنه ها ،برنامه ها ،کارهای فرهنگی و خدمت رسانی به مردم و انتشار آن به تمام دنیا می گوییم که آن چیزی که دشمن می گوید اشتباه است. این بهترین فضایی  است که می شود این کار را انجام داد.

وی افزود: مدتی قبل در شهرستان گلپایگان برنامه ای برای آزادی زندانیان برگزار شد، اتفاقا چند نفر از سلبریتی ها و آدم های معروف هم حضور داشتند. ۸۰ درصد برنامه را بنده اجرا کردم البته که مسئولان قوه قضاییه ، مسئولان زندان گلپایگان، بازیگران، مجریان و .... حضور داشتند. وقتی این اتفاق را در فضای مجازی منتشر کردیم همه دیدند که یک روحانی مشغول فعالیت در این حوزه است و این اتفاق بازخوردهای خوبی به همراه داشت.

این امام محله اضافه کرد: ما در جشن آزادی زندانیان،  دو میلیارد و۲۵۰میلیون تومان  پول توانستیم جمع کنیم.

حجت الاسلام حسینی فخر گفت: باید در نظر داشته باشیم که این روزها بیشتر مردم در فضای مجازی فعال هستند، به همین خاطر پیشنهاد می کنم از فرصتی که در دست داریم استفاده کنیم تا اینکه فرصت سوز باشیم.

 

تعداد بازدید : 3
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار