کد خبر: ۵۵۱۵
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار مي‌شود؛

آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اصفهان

آزمون شفاهی مرحله دوم هفدهمین دوره طرح ارزیابی واعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار شد.
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

به گزارش نهضت،  آزمون شفاهی مرحله دوم هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از اول تا چهارم شهریورماه در محل کلاس‌های خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد مرحله اول این طرح ۲۳ اردیبهشت سال جاری در مراکز استان‌ها و سایر شهرستان‌ها به صورت همزمان برگزار شد که بیش از ۹۰۰ نفر از استان اصفهان شرکت کردند.

۳۸۸ نفر در مرحله دوم هفدهمین دوره این طرح در دو حوزه اصفهان و کاشان شرکت کردند این در حالی است که افرادی که در رشته‌های ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل نمره قبولی را کسب کنند به ترتیب مدرک درجه پنج، درجه چهار و درجه سه دریافت می‌کنند.

براساس این آزمون مدرک درجه پنج معادل دیپلم، مدرک درجه چهار معادل فوق دیپلم، مدرک درجه سه معادل لیسانس و افرادی که به مرحله سوم راه پیدا می‌کنند، مدارک معادل فوق لیسانس و دکتری دریافت می‌‎کنند.

شرکت‌کنندگان در مرحله دوم می‌توانند از اول آبان ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی telavat.com نسبت به وضعیت قبولی خود کسب اطلاع کنند.

گفتنی است، آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و از سوی سازمان دارالقرآن الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی هر سال برگزار می‌شود.

ارسال نظر