کد خبر: ۵۵۹۵
رئیس ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی:

«مهرواره بانور»، محفلی با محوریت بانوان در مسئله جوان سازی جمعیت است + فیلم

رئیس ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی گفت:«مهرواره بانور» محفل و تجمع ظرفیت‌های مردمی به خصوص با محوریت بانوان، در مسئله خانواده و جوان سازی جمعیت است.
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

حجت اسلام و المسلمین رضا عزت زمانی -رئیس ستاد فرهنگی «خانواده و جمعیت »سازمان تبلیغات اسلامی- در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری نهضت درباره فعالیت مهرواره بانور در بحث جوان سازی جمعیت گفت:  اگر بانوان در هر مسئله اجتماعی با قدرت حضور پیدا کنند ، می‌توانند هم حرف را خیلی خوب برسانند و هم به حل مسائل مختلف اجتماعی کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه « مهرواره بانور»، محفل و تجمع ظرفیت‌های مردمی به خصوص با محوریت بانوان در مسئله خانواده و جوان سازی جمعیت است افزود: مسئله فرزندآوری اختصاص به این قشر پویا و فعال از جامعه دارد. اگر بانوان در این امر مهم وارد میدان شوند اثرات مثبت زیادی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام عزت زمانی ادامه داد: در مهرواره بانور، تمام تلاش بر این است که با محوریت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی ، بانوان کنشگر و فعال درحوزه جمعیت، شناسایی شوند تا پس از مرحله شناسایی، سطح بندی شده و با ظرفیت‌هایی که برای حل مسئله در دسترس قرار دارند ، فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح کشور به خصوص در حوزه جوان سازی جمعیت انجام شود.

تعداد بازدید : 7
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار