کد خبر: ۵۶۴۵
ویژه مدیران موسسات قرآنی استان اردبیل برگزار می‌شود:

آغاز دوره مهارت‌های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی در اردبیل

مدیر اتحادیه موسسات قرآنی اردبیل از اجرای دوره مهارت های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی ویژه مدیران موسسات قرآنی خبر داد.
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نهضت حورزاده - مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت اردبیل - در گفتگو با خبرنگار نهضت با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح معلومات و آگاهی مدیران موسسات قرآنی گفت: با هدف توانمندسازی فعالان حوزه قرآن و عترت و مدیران موسسات قرآنی، دوره مهارت های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی در اردبیل برگزار می شود.

وی به سرفصل های این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: آشنایی با مفاهیم سواد رسانه ای، جنگ رسانه ای، جنگ شناختی، فرزند پروری در عصر رسانه، آشنایی با یادگیری الکترونیکی، اصول تدریس مجازی، آشنایی با سامانه های مدیریت یادگیری و تولید محتوا و مراحل آن از مهم ترین مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی می باشد.

حورزاده به نحوه ثبت نام در این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: مدیران موسسات قرآنی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام جهاد دانشگاهی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از طریق لینک https://qurani.jdereg.ir/home/showcart ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره اشتراک، از دورس دوره بهره مند شودند.

وی گفت: در این دوره اساتید توانمند به اسامی دکتر معصومه نصیری قائم مقام انجمن سواد رسانه ایران، دکتر ریتا مجتهد زاده -سرپرست گروه یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی-، دکتر فاطمه عروجی موسس مجتمع فنی روشنگر و دکتر امین محمدی رئیس مرکز سلامت و توسعه آموزش علوم پزشکی به تدریس مباحث آموزشی می پردازند.

مدیر عامل موسسات و تشکل های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان از برگزاری آزمون پایان دوره و اعطای مدرک تخصصی مهارت تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی خبر داد و گفت: دوره از اوایل شهریور ماه آغاز و تا پنجم مهرماه امسال ادامه داشته و آزمون در تاریخ هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار