کد خبر: ۵۶۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد:

ثبت نام ۱۰۰۰ نفر از بانوان قزوين در سامانه جشنواره مهرواره بانور

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:  تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از بانوان اين استان در سامانه مهرواره بانور ثبت نام کرده‌اند.
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بيان اينكه تقویت بنیاد خانواده و سالم سازی فضای خانواده‌ها، ایجاد امید در محله و فعال‌سازی ظرفیت بانوان خصوصا بانوان مسجدی در حل مسائل خانواده از اهداف مهرواره بانور است اظهار داشت: مهرواره با نور با موضوعات خانواده در ۷ محور و ۴۴ مسئله دسته بندی شده که کنشگران می‌توانند با انتخاب هر مسئله‌ای که مایل به حل آن هستند، در این مهرواره شرکت كنند.

وي افزود: محور‌های مهرواره بانور حل مسائل محله در حوزه‌های تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و سبک زندگی ایرانی و مقابله با رواج سبک زندگی غربی در خانواده و ثبت خاطرات زندگی شریکة الامامان (همسران امامان) و بانوان مسجدی در رابطه با زندگی بانوان و حل مسائل محل در حوزه مسجد است.

مديركل تبليغات اسلامي قزوين ادامه داد: در این راستا تعاملاتی با دستگاه‌های مختلف نظیر امور بانوان استانداری،  مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، کانون فرهنگی هنری مساجد، حوزه‌های علمیه، بسیج جامعه زنان، صدا و سیما، دادگستری، امور مساجد، جبهه فرهنگی، ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام شده که از ظرفیت تمام دستگاه‌ها بايد براي پای کار آمدن بانوان فعال  در استان استفاده شود.  

حجت‌الاسلام پورآرین اذعان داشت: طبق آمار رسیده تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از بانوان در سطح استان در سامانه جشنواره مهرواره بانور ثبت نام کردند.

گفتني است، فرصت ثبت نام بانوان کنشگر در مهرواره تا پایان شهریور است علاقه مندان مي‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵  مسائل و خاطرات خود را ثبت کنند همچنين اختتامیه‌ای در سطح استان برگزار و از برگزیدگان در سطح استان و شهرستان‌ها و کشور تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار